Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaavatko ihmiset olla iloita muiden onnistumisista?

Vierailija
31.07.2024 |

Vai meneekö se niin, että muiden onnistumiset ovat hyviä vain siihen asti, ettei ne ylitä sitä mihin on itse päässyt? Ja jos menee sen yli niin suhtaudutaan penseästi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, kenen onnistumisista puhutaan. Kyllä minä iloitsen kavereideni onnistumisista. Eihän ne sitä paitsi ole mitään minulta pois. Jos olisin hakenut samaa paikkaa työkaverini kanssa ja häviäisin kisan, en olisi kovinkaan iloinen.

Vierailija
2/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaalit ihmiset osaavat olla iloita.

Vittumaiset katkerat ihmiset jotenkin kuvittelevat muiden onnen olevan heiltä pois, eivät osaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittumaiset katkerat ihmiset jotenkin kuvittelevat muiden onnen olevan heiltä pois, eivät osaa olla.

Facts! 

Vierailija
4/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko se henkilö ihan itse iloita niin minä komppaan

Vierailija
5/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu siitä, onko suosikki vai inhokki. Kuten kaikki muukin.

Vierailija
6/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No myönnän olevani tällainen katkera ihminen mutta olen mt-eläkeläinen ja kaikki on mennyt elämässä pieleen niin on vähän syytäkin olla katkera siitä kaikesta mihin itselläkin olisi ollut potentiaalia jos asiat olisi menneet paremmin. Sori.

Vierailija
7/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Varmaan riippuu siitä, onko suosikki vai inhokki. Kuten kaikki muukin.

Kaikki eivät ajattele tuolla tavoin, vaikka ne jotka ajattelee taitaa luulla niin.

Vierailija
8/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaakko hakkeritiimi "Lipsanen" ?

Vierailija
9/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsen ruotsalaisen uimarin voittamasta kultamitalista ölympiälaisissä.

Vierailija
10/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen katkeroituva henkilö. Olen kyllä aidosti iloinen kun kavereilla menee hyvin, mutta samalla surullinen ja kateellinen kun en itse yllä samaan. Ne ei kuitenkaan ole mitenkään toisiaan kumoavia juttuja ja pyrin olemaan näyttämättä kateuttani.

Itken sitten keskinkertaisen itseni myöhemmin keskinkertaiseen uneen keskinkertaisessa sängyssäni.

Vierailija
11/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No myönnän olevani tällainen katkera ihminen mutta olen mt-eläkeläinen ja kaikki on mennyt elämässä pieleen niin on vähän syytäkin olla katkera siitä kaikesta mihin itselläkin olisi ollut potentiaalia jos asiat olisi menneet paremmin. Sori.

Kurjaa. Oletko yrittänyt tehdä kiitollisuusharjoituksia? Niissä ollaan kiitollisia pienistä asioista.

Vierailija
12/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmat ja sinut itsensä kanssa olevat ihmiset osaavat iloita toisten puolesta. Epävarmat ja narsistiset taas eivät. 

Vierailija
13/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Varmaan riippuu siitä, onko suosikki vai inhokki. Kuten kaikki muukin.

Kaikki eivät ajattele tuolla tavoin, vaikka ne jotka ajattelee taitaa luulla niin.

No minusta on vain surullista, että niin moni on aina niin splittaava eikä edes itse huomaa asiaa.

Tietenkään "kaikki" eivät ajattele niin, "kaikki" eivät ajattele koskaan samoin kuin kaikki muut.

Vierailija
14/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa. Oletko yrittänyt tehdä kiitollisuusharjoituksia? Niissä ollaan kiitollisia pienistä asioista.

Enpä ole tainnut yrittää..Mutta onhan se totta että kannattaisi käyttää energia ennemminkin oman elämän parantamiseen eikä muiden kadehtimiseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä