Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhoillislestadiolaiset. Teidän ' kirkkojenne' (mikä niiden oikea nimi sitten onkaan) lastenhoitotiloista kyselisin =)

Vierailija
05.02.2007 |

Ihan mielenkiinnosta? Mä olen itse esikoislestadiolainen ja käyn seuroissa Puistolan rukoushuoneella joka on nyt remontissa. Meille tulee sinne hyvät tilat lastenhoitoa varten. On vaipanvaihtoon yksi huone ja imetykseen toinen. Ja on tiloja joissa voi olla lasten kanssa... On katos jossa vauvat voi nukkua vaunuissa yms yms.. Nyt remonttiaikana olemme pitäneet seuroja eri ev. lut kirkoissa ja niissä ei ole MITENKÄÄN huomioitu sitä että joku voi esim. haluta imettää kirkossa. Ei mitään tilaa missä olla lasten kanssa jos ne ei ole hiljaa (niinkuin usein käy =) ) yms.. Mietin vain että ollaanko me ainoita joiden ' kirkoissa' on kunnon tilat lapsille ja heidän tarpeilleen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla lapsilla on ne kynät ja paperit pikkulaukussa. Kuunnellessaan he piirtelevät samalla. Mutta jäkeenpäin tulevista kommenteista päätellen he kuulevat kuitenkin ihan hyvin. Meidän seurojen pituus on ilman viihdykettä pienille lapsille kuitenkin melko pitkä... Yllättävän hyvin vähänkin isommat (3,5-4v ylöspäin) kuitenkin niiden piirustustensa kanssa jaksavat istua.

Vierailija
2/7 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mitäs väliä sillä, jos penkissäkin joskus kuuluu lasten ääniä?

Kirkossa tosiaan saa helposti vihamielisiä katseita, jos lapset eivät ole hiljaa. =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois =) Eikä kukaan kyllä katso kieroon, jos ei nyt varttia anna lapsen huutaa salissa suoraa huutoa. Mut imetykset ja kaikki on NIIN työläitä kun ei tiedä missä sen tekis.

3 Mä oletinkin et kun teilläkin on seuroissa varmasti paljon lapsia, niin pakkohan niitä on ollut ajatella. Kertoisitko tarkemmin millaiset tilat teillä on lapsille =)

ap

Vierailija
4/7 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä rauhanyhdistyksellä on hyvät lastenhoitotilat.

Salin takaosassa on sellanen " akvaario" . huone jossa on lasit ja sinne kuulee myös puhetta. Lapsille tarkotettu paikka. sieltä menee sitten toiseen huoneeseen jossa on lasten pesupaikka ja siitä menee vielä toiseen tilaan jossa on vauvojen imetyspaikka(tosin sekin sais olla hiukan isompi)

sitten on vielä erillinen vessa.

Vierailija
5/7 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee juur se ' akvaario' ja sen viereen tiloja imetykseen, vaipanvaihtoon ja muistaakseni joku kolo jostaa saa vettä ja on mikro yms...

Kiitos =)

ap

Vierailija
6/7 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajennan kysymystä ... Kuinka kauan teillä tilaisuudet kestää? Miten te saatte lapset viihtymään? Onko mukana esim. paperia ja kyniä tms.

Vierailija
7/7 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt toisten lapsilla kyniä ja papereita mukana, mutta meillä ei yleensä ole mitään viihdykkeitä kuin sillä vauvaikäisellä.

Puheen jälkeen lauletaan, ja on yleensä kahvitauko ja usein toinen puhe sen jälkeen. Me kyllä monestikaan ei jäädä enää toista puhetta kuuntelemaan lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi