Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkuminen alasti?

Vierailija
30.07.2024 |

Kulutko alasti? 

Miksi? Onko siinä jotain seksuaalista? 

Onko siippaa joka nukkuu vieressä, alastiko hänkin? 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina alasti molemmat.

Vierailija
2/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun aina alasti, koska en tykkää siitä miten yövaatteet kiertyvät sekaisin jos kääntää kylkeä. Kesäaikaan meillä on myös makuuhuoneessa aika kuuma, ja en voi nukkua jos hikoiluttaa. Miehellä on kalsarit. Mielestäni tässä ei ole mitään seksuaalista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina alasti ja aina seksuaalista.

Vierailija
4/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina alasti ja aina seisoo.

Vierailija
5/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun kesällä alasti, jos lämpötila vain sallii. Kämppä on sen verran vetoinen, että pitkä aika syksystä kevääseen on kuitenkin nukuttava jokin vaate päällä. Ja on siinä jotain seksuaalista, vaikka yksin nukkuukin. Aamulla jos ei ole kiire nousta, tulee helposti hieman kosketeltua elintä.

Kaksin nukkuessa alastomuus vasta seksuaalista olikin. Ihokosketus jatkuvasti ja varsinkin herätessä oli lyhyt matka seksiin, kun molemmat olivat valmiiksi alasti ja ehkä jo yön aikana nukkuessa kädet olivat liikkuneet siellä ja täällä...

Alasti nukkumista voi suositella erityisesti pareille, joilla on ollut seksissä kipinä tai halut hukassa, kynnys madaltuu kun ollaan valmiiksi alasti.

M40

Vierailija
6/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut alasti ekalta luokalta asti, aina kun vanhempani laittoivat minut pukemaan pyjaman, otin sen pois. Jossain kohtaa luovuttivat, ja nyt nukuttu 43 vuotta alasti, ilman tipan tippaa seksuaalista ajatusta mukana.

Vierailija
7/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä joku vanha t-paita ja pikkarit, talvella oikea yöpaita/pyjama, koska oon vilukissa! Ex nukkui myös pyjama päällä, mutta kaikki sen jälkeen miehet ovat nukkuneet alasti. Mitä lakanoiden vaihtoa!!! Mä nukun samoissa lakanoissa 2 vkoa, mutta nää nakupellet sen verran sotkee, että se on korkeintaan kaksi, kolme yötä ja vaihtoon! Toisaalta aamuisin on kyllä kiva katsella näkymiä, että ehkä sen sitten kestää!

Vierailija
8/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nukun alasti. Etenkin jos vieressäni on mies, sitä suuremmalla syyllä. Ihanaa herätä siihen kun toisen kovana seisova elin osuu johonkin itsessäni ja siitä asiat helposti johtavat toiseen. Aamuseksi on ihanaa, etenkin yhdyntä. 

Vierailija
9/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on nukkunut aina alasti ja hänelle se ei ole seksuaalista millään tavalla. Minä poloinen puolestani olenkin sitten joka yö himoissani kunhan vaan vilkaisenkin vaimon puolelle sänkyä

Vierailija
10/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä joku vanha t-paita ja pikkarit, talvella oikea yöpaita/pyjama, koska oon vilukissa! Ex nukkui myös pyjama päällä, mutta kaikki sen jälkeen miehet ovat nukkuneet alasti. Mitä lakanoiden vaihtoa!!! Mä nukun samoissa lakanoissa 2 vkoa, mutta nää nakupellet sen verran sotkee, että se on korkeintaan kaksi, kolme yötä ja vaihtoon! Toisaalta aamuisin on kyllä kiva katsella näkymiä, että ehkä sen sitten kestää!

? Millainen mies parissa yössä sotkee lakanat ja millä tarkalleen?

Jos spermalla niin kai kalsarijalkaisetkin miehet seksiä harrastaa nakuna?

Vierailija
11/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Millainen mies parissa yössä sotkee lakanat ja millä tarkalleen?

Jos spermalla niin kai kalsarijalkaisetkin miehet seksiä harrastaa nakuna?

Minä sotken märkäpierulla lakanat, jos nukun ilman kalsareita. Seksin aikana otan kalsarit pois, niin tuntoherkkyys paranee. Seksin jälkeen laitan takaisin. Vaimokin nukkuu kalsareissa, kun on ensin pyyhkinyt valuvan sperman pois.

Vierailija
12/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina alasti. Molemmat tietenkin ja lusikassa tiukasti. Seksiä on lähes päivittäin.

Vierailija
13/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs sulla on likasia äijiä. Mulla jalkapohjat on likaisin osa kroppaa. 

Vierailija
14/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on nukkunut aina alasti ja hänelle se ei ole seksuaalista millään tavalla. Minä poloinen puolestani olenkin sitten joka yö himoissani kunhan vaan vilkaisenkin vaimon puolelle sänkyä

Ehkä vaimo voi myös tehdä himoillesi jotakin. 

Vierailija
15/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vaimo voi myös tehdä himoillesi jotakin. 

Niinhän tuota toivois, vaan ei 

Vierailija
16/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti, miehellä kalsarit. Seksuaalinen sävy riippuu fiiliksestä.

Vierailija
17/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun ilman vaatteita. Vaimo nukkuu pitkässä ' victoriaanisessa' yö hameessa. Lauantai aamulla hän nostaa helmaa ja istuu seisovan kullin päälle ja nojaa käsillä olkapäihin. 

Vierailija
18/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä siinä olisi jotain seksuaalista? Ulkona on helvetin kuuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän