Nukkuminen alasti?
Kulutko alasti?
Miksi? Onko siinä jotain seksuaalista?
Onko siippaa joka nukkuu vieressä, alastiko hänkin?
Kommentit (18)
Nukun aina alasti, koska en tykkää siitä miten yövaatteet kiertyvät sekaisin jos kääntää kylkeä. Kesäaikaan meillä on myös makuuhuoneessa aika kuuma, ja en voi nukkua jos hikoiluttaa. Miehellä on kalsarit. Mielestäni tässä ei ole mitään seksuaalista.
Nukun kesällä alasti, jos lämpötila vain sallii. Kämppä on sen verran vetoinen, että pitkä aika syksystä kevääseen on kuitenkin nukuttava jokin vaate päällä. Ja on siinä jotain seksuaalista, vaikka yksin nukkuukin. Aamulla jos ei ole kiire nousta, tulee helposti hieman kosketeltua elintä.
Kaksin nukkuessa alastomuus vasta seksuaalista olikin. Ihokosketus jatkuvasti ja varsinkin herätessä oli lyhyt matka seksiin, kun molemmat olivat valmiiksi alasti ja ehkä jo yön aikana nukkuessa kädet olivat liikkuneet siellä ja täällä...
Alasti nukkumista voi suositella erityisesti pareille, joilla on ollut seksissä kipinä tai halut hukassa, kynnys madaltuu kun ollaan valmiiksi alasti.
M40
Olen nukkunut alasti ekalta luokalta asti, aina kun vanhempani laittoivat minut pukemaan pyjaman, otin sen pois. Jossain kohtaa luovuttivat, ja nyt nukuttu 43 vuotta alasti, ilman tipan tippaa seksuaalista ajatusta mukana.
Kesällä joku vanha t-paita ja pikkarit, talvella oikea yöpaita/pyjama, koska oon vilukissa! Ex nukkui myös pyjama päällä, mutta kaikki sen jälkeen miehet ovat nukkuneet alasti. Mitä lakanoiden vaihtoa!!! Mä nukun samoissa lakanoissa 2 vkoa, mutta nää nakupellet sen verran sotkee, että se on korkeintaan kaksi, kolme yötä ja vaihtoon! Toisaalta aamuisin on kyllä kiva katsella näkymiä, että ehkä sen sitten kestää!
Aina nukun alasti. Etenkin jos vieressäni on mies, sitä suuremmalla syyllä. Ihanaa herätä siihen kun toisen kovana seisova elin osuu johonkin itsessäni ja siitä asiat helposti johtavat toiseen. Aamuseksi on ihanaa, etenkin yhdyntä.
Vaimo on nukkunut aina alasti ja hänelle se ei ole seksuaalista millään tavalla. Minä poloinen puolestani olenkin sitten joka yö himoissani kunhan vaan vilkaisenkin vaimon puolelle sänkyä
Vierailija kirjoitti:
Kesällä joku vanha t-paita ja pikkarit, talvella oikea yöpaita/pyjama, koska oon vilukissa! Ex nukkui myös pyjama päällä, mutta kaikki sen jälkeen miehet ovat nukkuneet alasti. Mitä lakanoiden vaihtoa!!! Mä nukun samoissa lakanoissa 2 vkoa, mutta nää nakupellet sen verran sotkee, että se on korkeintaan kaksi, kolme yötä ja vaihtoon! Toisaalta aamuisin on kyllä kiva katsella näkymiä, että ehkä sen sitten kestää!
? Millainen mies parissa yössä sotkee lakanat ja millä tarkalleen?
Jos spermalla niin kai kalsarijalkaisetkin miehet seksiä harrastaa nakuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Millainen mies parissa yössä sotkee lakanat ja millä tarkalleen?
Jos spermalla niin kai kalsarijalkaisetkin miehet seksiä harrastaa nakuna?
Minä sotken märkäpierulla lakanat, jos nukun ilman kalsareita. Seksin aikana otan kalsarit pois, niin tuntoherkkyys paranee. Seksin jälkeen laitan takaisin. Vaimokin nukkuu kalsareissa, kun on ensin pyyhkinyt valuvan sperman pois.
Aina alasti. Molemmat tietenkin ja lusikassa tiukasti. Seksiä on lähes päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs sulla on likasia äijiä. Mulla jalkapohjat on likaisin osa kroppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on nukkunut aina alasti ja hänelle se ei ole seksuaalista millään tavalla. Minä poloinen puolestani olenkin sitten joka yö himoissani kunhan vaan vilkaisenkin vaimon puolelle sänkyä
Ehkä vaimo voi myös tehdä himoillesi jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vaimo voi myös tehdä himoillesi jotakin.
Niinhän tuota toivois, vaan ei
Alasti, miehellä kalsarit. Seksuaalinen sävy riippuu fiiliksestä.
Nukun ilman vaatteita. Vaimo nukkuu pitkässä ' victoriaanisessa' yö hameessa. Lauantai aamulla hän nostaa helmaa ja istuu seisovan kullin päälle ja nojaa käsillä olkapäihin.
Miksi ihmeessä siinä olisi jotain seksuaalista? Ulkona on helvetin kuuma.
Aina alasti molemmat.