Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielsin miesystävä soittamasta tai laittamasta viestiä, kun riideltiin

Vierailija
29.07.2024 |

Alkuun se yritti ottaa yhteyttä päivän parin välein ja sopia. Nyt ei ole viikkoon ollut yhteydessä. Miten voisin kunnialla selvittää tämän tilanteen?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Jos haluat pelastaa kasvosi, et ole yhteydessä etkä vastaa. Paitsi jos sinua alkaa panettaa ja tarvitset häntä. Sitäkö tarkoitat? Vihaseksi on hyvää.

Vierailija
2/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ottanut kun eksä käski. Sitten se lähetteli päivässä useita viestejä minulle mutta en vastannut yli puoleen vuoteen muuta kun että kielsit ottamatta yhteyttä joten tottelin.

Vierailija
4/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ottanut kun eksä käski. Sitten se lähetteli päivässä useita viestejä minulle mutta en vastannut yli puoleen vuoteen muuta kun että kielsit ottamatta yhteyttä joten tottelin.

Kyllä minä haluaisin taas tavata miestä, mutta se ei ota yhteyttä. Ap

Vierailija
5/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa nyt lusikka kauniiseen käteen ja ole itse yhteydessä, jos kerran vielä kiinnostaa. Kannattanee pyytää anteeksi ääliöimistä. Ja mieti parempi riidanvoittorepliikki seuraavaan kertaan.

Vierailija
6/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies jo rauhaan ja päästä se etsimään kunnollinen, kunnioittava ja arvostava kumppani kun selvästikään et itse ole mitään noista

Vierailija
7/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän kielsit häntä ottamasta yhteyttä! Ääliö!

Vierailija
8/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa eksä teki minulle. Muutaman kuukauden yhteydettömyyden jälkeen se kehtaisi loukkaantua kun etsin toisen naisen ja totesin hänelle että en halua leikkiä parisuhdetta lapsellisen mykkäkoulua harrastavan naisen kanssa

Vierailija
9/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se ongelma naisten kanssa te sanotte yhtä ja haluatte toista ja kaikki kaadetaan miehen vastuulle

Vierailija
10/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea suhde. Ja ap on niin aikuinen. 

En olisi ap:n kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
11/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hän ennenkin yrittänyt sovitella kiistoja, vaikka olen kieltänyt. Ap

Vierailija
12/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit laittaa viestin, että "kiitos rauhaan jättämisestä. olen nyt valmis keskustelemaan asiasta, jos haluat"

Saat asettaa rajoja ja niiden ylläpitämisessä ei ole mitään väärää. Pyysit rauhaa, sait sen, se täytti tarpeesi. Vähän sama kuin syöminen täyttää vatsan ja sitten ei ole enää nälkä

Vierailija
13/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa eksä teki minulle. Muutaman kuukauden yhteydettömyyden jälkeen se kehtaisi loukkaantua kun etsin toisen naisen ja totesin hänelle että en halua leikkiä parisuhdetta lapsellisen mykkäkoulua harrastavan naisen kanssa

Tämä oli varmasti win-win. Se että saa kumppaninsa niin kiihtyneeseen tilaan, että tämän on pakko kadota kokonaan, implikoi ettei suhteessa ole todellakaan kaikki kunnossa. Sinä et kestänyt olla ilman häntä, hän ei kestänyt olla sinun kanssasi. Ero oli varmasti parempi ratkaisu molemmille. Miksikään "lapselliseksi mykkäkouluksi" en kutsuisi vetäytymistä, eiköhän se ihan aito tarve ollut poistua seurastasi, joka oli todennäköisesti satuttavaa, sillä muutenhan siinä haluaisi olla. Ehkä tuo haukkuminen kertoo vähä syitä myös miksi

Vierailija
14/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten lapsellista touhua teillä.  Ensinnäkin riitely ylimalkaan on jonninjoutavaa, pitää pystyä selvittämään asiat riitelemättä.  Ja sitten tuo välien poikki paneminen ja takaisin odottelu!  Voi pyhä sylvi sentään.  Me on seurusteltu kumppanini kanssa jo parikymmentä vuotta, ja ei tulisi mieleenkään riidellä saatu käskeä toista lähtemään.  Se olisi niin lapsellista.

Vierailija
15/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miten otat siihen ukkoon yhteyttä. Olette molemmat rajattomia ongelmakimppuja, joten turha miettiä liian hienoja askelkuvioita sekoilunne koreografiaksi.

Tervepäinen ihminen ei anna mitään "älä ota yhteyttä" ukaaseja riidan yhteydessä ja toisaalta tervepäinen ihminen ei myöskään ota tuollasia uhkauksia vastaan ja vieläpä yritä ottaa yhteyttä, vaan poistuu etsimään tasapainoista seuraa.

Vierailija
16/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli varmasti win-win. Se että saa kumppaninsa niin kiihtyneeseen tilaan, että tämän on pakko kadota kokonaan, implikoi ettei suhteessa ole todellakaan kaikki kunnossa. Sinä et kestänyt olla ilman häntä, hän ei kestänyt olla sinun kanssasi. Ero oli varmasti parempi ratkaisu molemmille. Miksikään "lapselliseksi mykkäkouluksi" en kutsuisi vetäytymistä, eiköhän se ihan aito tarve ollut poistua seurastasi, joka oli todennäköisesti satuttavaa, sillä muutenhan siinä haluaisi olla. Ehkä tuo haukkuminen kertoo vähä syitä myös miksi

Lapsellinen mykkäkoulu on ja oman tilan tarve ovat kaksi eri asiaa. Jos riidan yhteydessä on saatava omaa tilaa, silloin kumppanille sanotaan, että haluan nyt rauhoittua/prosessoida asiaa hetken yksin, olen sinuun yhteydessä kun pystyn taas puhumaan.

Vierailija
17/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sillä entisellä miesystävällä ole jo uusi heila kierroksessa.

Vierailija
18/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Tämäkin ensin itkee kun mies ottaa yhteyttä vaikka kieltänyt ja sitten itkee kun ei ota yhteyttä. Kyllä ärsyttäis tämmönen venkslaaja.

Vierailija
19/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et enää mitenkään. Ymmärrät kai, että erosit.

Vierailija
20/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän pirun pelleilyä tuokin muka on? Ensin kieltää ja sitten kumminkin pitäisi tavata. Minä miehenä ottaisin "ritolat"