Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla ohjaajana kuntotutavassa työtoiminnassa?

Vierailija
29.07.2024 |

Onko rentoa kahvinjuontia ja rupattelua?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vallantäytteistä. Meillä kaikki ohjaajat äänestävät Kokoomusta.

Vierailija
2/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppii kirjoittamaan "kuntouttavassa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi olevan suurta kärsimystä, joka puretaan ohjattaviin, ainakin täällä päin. 

Vierailija
4/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän koulutettuja ja pienellä palkalla. 

Vierailija
5/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä paikassa missä itse olin kuntoutumassa, niin pääasiassa oli rupattelua. Mutta osallistuivat myös niihin töihin ja auttoivat tarvittaessa.

Vierailija
6/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi olevan suurta kärsimystä, joka puretaan ohjattaviin, ainakin täällä päin. 

Meillä päin se meni toisinpäin.

Vierailija
7/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on selaissia velvotetylistettyjä Lusii liiton päivät täyteen 9.ekun tettäminen pitäisi lopettaa 

Vierailija
8/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin rentoa. Haukuin yhden ohjaajan lyttyyn koska se vaan istui toimistossa eikä tehnyt muutä .Sitten se sai yli kaksi tonnia palkkaa kun muut sai 9 euroa päivässä. Kysyin mikä sen ammatti ja aukosin päätä sille. Lopulta minun sopimus lopetettiin koska olin kuulemma vaarallinen. Ne olis halunut että maalaan yhden toisen ohjaajan asunnon. Kysyin siltä että miten se kehtaa käyttää työttömiä hyväksi.

Vierailija
9/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä jotenkin nauratti. Pelleilytyön pomottaminen vallantäyteistä?! 😂

Vierailija
10/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ohjaajat ovat tavallaan suojatyössä hekin ohjattavien tapaan. Eli päätarkoitus on vain pysyä poissa työttömyystilastoista.

Vierailija
11/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on selaissia velvotetylistettyjä Lusii liiton päivät täyteen 9.ekun tettäminen pitäisi lopettaa 

Se 9 ekua on kulukorvaus.  Ei palkka.  Sinähä  saat joka päivä sen tavanomaisen työttömyyspäivärahasi.

Tuo 9 ekuu on tarkoitettu mm. bussimatkoihin  ym.vastaavaan, kun joutuu menemään sinne kuntouttavaan.

Työttömät niin tyhmiä etteivät edes käsitä, mitä heille maksetaan.

Just siksi ovatkin työttömiä, kun ovat niin vähä- älyisiä ja osaamattomia, ettei kukaan työnantaja palkkaa heitä töihin

Vierailija
12/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat.  Joku vaan työpaikoilla määrätään, että pidä sinä huolta, noista raukoista, jotka  aina vaihtuu. 

Ja katso ettei ne aiheuta suurempaa vahinkoa.  Kerro ensimmäiseksi, että tämä on savuton paikka.

Vierailija
13/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ohjaaja se, joka istuu toimistossa? Vai ne palkkatukilaiset?

Vierailija
14/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tunnin välein ne istuu kahvilla pläräämässä kännykkää.

Harvoin paikalla, ei opeta tai tiedä oikein mistään ja silloinkin kun on paikalla niin plärää kännykkää.

Eikö tämä ollut se asiakkaiden osa?

Vierailija
15/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todellakin rentoa. Haukuin yhden ohjaajan lyttyyn koska se vaan istui toimistossa eikä tehnyt muutä .Sitten se sai yli kaksi tonnia palkkaa kun muut sai 9 euroa päivässä. Kysyin mikä sen ammatti ja aukosin päätä sille. Lopulta minun sopimus lopetettiin koska olin kuulemma vaarallinen. Ne olis halunut että maalaan yhden toisen ohjaajan asunnon. Kysyin siltä että miten se kehtaa käyttää työttömiä hyväksi.

No mitäs se vastasi?

Vierailija
16/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat ohjaajat ovat itse olleet samalla pajalla "kuntoutumassa". Välillä nostetaan joku pajalaisista ohjaajaksi palkkatuella tai muuten. Kun pesti on ohi, niin voi palata samalle pajalle jatkamaan "kuntoutumista".

Näin ainakin Helsingissä. Hieno systeemi.

Vierailija
17/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin palkkatuetulla ohjaajana. Kiva työ oli, kuntoutettavat kivoja ja juttuun tultiin tosi hyvin. Hoidin toimistotyöt, siivous-  ja kahvitustyöt. Tein myös myyntityötä, josta kokemusta ei ollut tätä ennen. Ei kuntoutettavat tyhmiä olleet todellakaan jos niin joku kuvittelee. Viihdyin työssä joka päivä, merkonomi olen. 

Vierailija
18/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useat ohjaajat ovat itse olleet samalla pajalla "kuntoutumassa". Välillä nostetaan joku pajalaisista ohjaajaksi palkkatuella tai muuten. Kun pesti on ohi, niin voi palata samalle pajalle jatkamaan "kuntoutumista".

Näin ainakin Helsingissä. Hieno systeemi.

Työkkäri on keksinyt ikiliikkujan.

Vierailija
19/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä jotenkin nauratti. Pelleilytyön pomottaminen vallantäyteistä?! 😂

Sieltä löytyy tyyppejä jotka koittaa pomottaa. En ollut ainoa jonka kohdalla se oli virhe. Muutama muukin olivat pahoja suustaan. Koita antaa potkut 9 euron orjalle hah, hah, haa. Saatiin ihan hyvä soppa aikaiseksi. Ohjaaja pomo ja meitä orjia päästiin oikein puhutteluihin. Sehän oli aina vain hauskempaa. Jostain syystä yksikään meistä veijareista ei ole toista kertaa joutunut orjiksi.

Vierailija
20/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmiset on härskejä. Jouduin itse tuollaiseen ja ne palkatut kehuskeli lomillaan ja laskettelumatkoillaan meille. Ihan oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän