Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lapsenlapset mennä tietokoneelle mummolassa?

Vierailija
29.07.2024 |

Järjetöntä, mutta kivittäkää vaan jos olette kanssani eri mieltä. Olen ollut kylässä mummolassa sisarusten ja sisarusten lasten kanssa ja lastenlasten on päästävä heti tietokoneelle mummolassa tai alkaa nurina, vänkääminen ja raivoaminen. Minusta tämä ei ole normaalia ja jos olisivat minun lapsiani (olen lapseton) niin en antaisi lapsille lupaa olla koneella. Lapset eivät myöskään tervehdi minua, vaikka ensin olisin tervehtinyt heitä kaikkia. Sisarukset ovat joskus jopa pyytäneet, että tätinä (en ole kummi) voisin joskus ottaa lapset kerralla hoitoon, jotta heillä olisi omaa aikaa naukkailla sidukkaa ja mennä baariin. Aina olen kieltäytynyt ja asun pienessä yksiössä kaukana muusta suvusta, jonne ei neljää lasta mahdu. Mummo ei kiellä tietokonetta ja mummon miesystävä antaa lapsille kasan karamelleja, niin onko ihme kun sokerihumalassa kiukkuilevat ja sitäkin ennen kun eivät heti koneelle pääse. Minä en muiden lapsia ala kasvattamaan, mutta touhu on jo naurettavaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneisiin saa vierastilin missä ei ole käyttäjän oikeuksia niin ei voi tehdä mitään vahinkoa asetuksiin eikä muutakaan.

Vierailija
22/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Näin. https://consumer.huawei.com/fi/support/content/fi-fi15805326/

Lisää käyttäjä- tai vierastili

Siirry kohtaan Asetukset > Käyttäjät ja tilit > Käyttäjät, kosketa kohtaa Lisää käyttäjä tai Lisää vieras ja noudata näytön ohjeita tilin lisäämistä varten.

Kosketa kohtaa Vaihda vaihtaaksesi käyttäjä- tai vierastiliin. Määritä asetukset uusille tileille kehotusten mukaisesti.

Asenna sovelluksia tarpeen mukaan. Huomaa, että jos toinen käyttäjä on asentanut sovelluksen uudemman version, sovelluksen asennus epäonnistuu.

Voit lisätä enintään kolme käyttäjätiliä ja yhden vierastilin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä