Syitä miksi miehellä tulee kuiva orgasmi?
On ollut jonkun muun kanssa? Kova väsymys ja rasitus? Stressi meidän välillä? Joku muu?
Kaikki ihan mahdollisia, ollaan vasta sovittu ettei tavata muita, joten kaikki on periaatteessa ok. Näin on käynyt pari kertaa ja aina sen jälkeen kun miehellä on ollut rasitusta ja stressiä.
Olen utelias.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tullu muutaman kerran kuiva orkku. Penis nykii todella voimakkaasti ikään kuin pumppaisi spermaa pihalle mut mitään ei tule.
Ei hajuakaan mistä johtuu. Itsellä alkoi 45v jälkeen tulla tälläsiä ihmeellisiä muutoksia.
Kiitos kokemuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan kun mies saa riittävän monta orgasmia, niin lopulta spermaa ei enää tule. Jostain syystä orgasmi tuntuu sen jälkeen paremmalta.
No eikä tunnu paremmalta vaan kivuliaalta. Minut ovat muutaman kerran nymfomaniaan taipuvaiset naiset lypsäneet täysin kuivaksi ja ei ole herkkua se.
Miten tää edes onnistuu? Itellä on 9siemensyöksyä vrk akka aikana ennätys. Joka x tuli spermaa. Seuraavana aamuna tuli ihan normi satsi.
Sulla on ilmeisesti isommat spermasammiot sisälläsi.
Eturauhasen höyläys aiheuttaa tuon mutta ei satunnaisesti vaan yleensä tuo jää pysyväksi ominaisuudeksi. Toinen vaihtoehto lienee tamsulosiini lääkitys tai dutasterid/ finasterid lääkkeet mutta näin yleensä on yli 50v ikäisenä. Kolmas on jokin muu syy mikä estää siemensyöksyn ulos ja sperma menee rakkoon .
Mietin myös voisiko olla se että jos on kovin kiihottunut ja odottava, se reaktio on niin nopea ja tavallaan puolittainen, että mitään ei tule.
Itselläni naisena näin käy joskus jos on oikein ihastunut ja kiihottunut.
Ap
Eturauhasenhöyläys. Mälli tulee mutta menee väärään suuntaan eli virtsarakkoon. Tunne melkein sama kuin oikeassa ruiskauksessa mutta ei kuitenkaan ole sama.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tullu muutaman kerran kuiva orkku. Penis nykii todella voimakkaasti ikään kuin pumppaisi spermaa pihalle mut mitään ei tule.
Ei hajuakaan mistä johtuu. Itsellä alkoi 45v jälkeen tulla tälläsiä ihmeellisiä muutoksia.
Juurikin näin. Itsellä useamman peräkkäisen(pienehköt tauot) panon jälkeen orkku lähtee ja kulli sykkii, mutta mitään nestettä ei roisku.
M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aikuisella miehellä ole "kuivia orgasmeja". Spermaa tulee enemmän tai vähemmän, mutta tulee.
Nyt on kuitenkin pari kertaa tullut kuiva, kerran tuli vain hyvin vähän.
Mistä sinä tiedät että hän on tullut? Ai kun hän sanoo niin?
Vierailija kirjoitti:
Vasektomia?
Siemenneste tulee eturauhasesta. Siittiöt ovat vain pieni mauste liemessä.
Arvaukseni:
mies on laukeillut käteensä/muualle viimeisen 24h aikana kerran tai pari
TAI
eturauhasessa on häikkää
TAI
satsi menee virtsarakkoon syystä X
Ymmärtäisin kuivan orkun ihmettelyn miehen itsensä toimesta / terveyshuolien takia, mutta mihin nainen/ap sitä tarvitsee?
minkä ikäinen mies? itsellä tuli nuorena runsaasti spermaa, nykyään ainoastaan kuivia orgasmeja. vaimo tykkää kun ei sotkeennu paikat. ikää reilu 60
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ukko feikkaa orkun?
Tai sitten ukko on tyhjentänyt itsensä jo jonkun muun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasektomia?
Kyllä sieltä vasektomian jälkeen siemennestettä tulee silti, vaikka itse siemenet litkusta puuttuvatkin.
Ei se ole siemennestettä jos siemenet puuttuu. Se on vain jotakin kusivelliä!
Mun piti nuorena aina saada olla tytön kaa nii monta kertaa peräkkäin ettei tullut mitään. Metsästin sitä kuivaa laukeamista koska silloin orkku oli aivan mielettömän kova.
Vierailija kirjoitti:
Mun piti nuorena aina saada olla tytön kaa nii monta kertaa peräkkäin ettei tullut mitään. Metsästin sitä kuivaa laukeamista koska silloin orkku oli aivan mielettömän kova.
Vähän sama kuin muistan tenavana kun ei tullut vielä mitään ulos mutta pippeli sykki aivan hirveästi ja orgasmi oli todella vahva.
Vierailija kirjoitti:
minkä ikäinen mies? itsellä tuli nuorena runsaasti spermaa, nykyään ainoastaan kuivia orgasmeja. vaimo tykkää kun ei sotkeennu paikat. ikää reilu 60
Mulla ikää vähän päälle 50v ja reilusti on vähentynyt.
Jonkun päivän selibaatilla saa pari helmeä ammuttua, kun nuorempana olisi tullut kunnon satsi.
Välillä vähän pohdituttaa eturauhasen kunto, mutta mitään muita oireita tai vaivoja ei ole näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään tämä miehinen maailma on edelleen, jopa miehille, outoa. Siemenneste ja orgasmi eivät liity toisiinsa millään lailla, vaikka monesti ne miehelle aika lailla samaan aikaan tulevatkin. Tämän vuoksi ihmiset luulevat, että siemenneste= orgasmi, vaikka niin ei ole. Sama toki toisin päin. Kuivia orgasmeja voi opetella. :)
Voi hitto mitä paskaa. Jos ei mälli lennä niin ei se mitään seksiä ole vaan jotain ihme homostelua tai niplausta. Kuivat orgasmit, hö-hö! Tämän on pakko olla jotain aisankannattajien höpinöitä.
voi kun sulla on vielä poika opittavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aikuisella miehellä ole "kuivia orgasmeja". Spermaa tulee enemmän tai vähemmän, mutta tulee.
Nyt on kuitenkin pari kertaa tullut kuiva, kerran tuli vain hyvin vähän.
Mistä sinä tiedät että hän on tullut? Ai kun hän sanoo niin?
Olen tietenkin nähnyt!
Orgasmi ja siemensyöksy ovat kaksi eri asiaa, kosseille ja junteille tiedoksi. Ja onnittelut apn miehelle kun hallitsee sen. Yleensä paljon nautilloillisempi kuin normi mällin heitto orkku. Siinä ei myöskään menetä enegiaa, joten sen jälkeen ei tule väsymystä.
Kaipa se miehillä joku kolmitieventtiili jossain on kun samasta putkesta pitää tulla välillä toisesta säiliöstä tavaraa ja välillä taas toisesta. Jos sitten venttiili menee vika asentoon , niin spermat menee virtsasäiliön puolelle. Tai olisko, jos sperma ei pääse purkautumaan ulostuloputkesta, niin virtsasäiliöön tunkee . Empä tiedä.
Kumpikaan ei halua lapsia 🙄