Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi viisikymppinen mies kokee tarvetta todistaa että saa hurmattua nuoren myyjän.mutta viisikymppinen nainen ei koeta iskeä armeijapoikia?

Vierailija
28.07.2024 |

Hyväksyykö naiset paremmin ikänsä ja sen,että juna meni jo?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitys on biologiassa. Vaikka mies olisi 80v niin hän silti viehättyy 18-25v naisista.

No sitähän tässä just kysyttiin. Miksi miehet tekee niin. Jos biologia ón vastaus, on miehet ameeban tasolla, kun eivät voi vieteilleen mitään.

Vierailija
22/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitys on biologiassa. Vaikka mies olisi 80v niin hän silti viehättyy 18-25v naisista.

No sitähän tässä just kysyttiin. Miksi miehet tekee niin. Jos biologia ón vastaus, on miehet ameeban tasolla, kun eivät voi vieteilleen mitään.

Niinhän moni mies on. Ja tosiaan vastasit muutenkin ihan oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa mikään teinikakara minulle. Alle 35v miehet on kakaroita ja lapsellisia jotka haluaa vain menettää poikuutensa. Tapailen oman ikäisiä 40 v miehiä.

Vierailija
24/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, näkeehän ne kauempaakin.

Vierailija
25/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekulle esittää, että muka uskoo mahdollisuuksiinsa.

Vierailija
26/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi?

Vierailija
27/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viehättyyhän nainenkin nuorista miehistä vaikka itsellä olisi jo ikää. Sehän on vain biologiaa että nuoruus ja vitaalisuus viehättää visuaalisesti. Silti harva nainen yrittää iskeä näitä nuoria miehiä. Siitä kai tässä ketjussa oli kysymys eikä itsestäänselvyyksistä.

Vierailija
28/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset toki biologisesti viehättyy nuorista vahvoista miehistä. Mutta suurimmalla osalla naisista on empatiaa ja kykyä asettua toisen ihmisen asemaan, toisin kuin miehillä, joita tuntuu ohjaavan vain omat halut, muusta ei tarvi välittää. MINÄ haluan ahdistella nuorta ihmistä, MINULLA on siihen oikeus. 

Vierailija
29/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on yksinkertainen syy. Miehet ajattelevat alapäällään ja naiset yläpäällään.

Kuten miljoonat Elvis-fanit jotka heittivät pikkareitaan lavalle?

Vierailija
30/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille vanheneminen on yleensä ok ja naiset tyypillisesti saavat halutessaan seuraa myös vanhemmalla iällä. 

Miehille vanheneminen luo epävarmuutta kun paikat ei enää pelaa ja kun vienti naisten (omanikäistenkin) parissa vaikeutuu entisestään. Suuret puheet ja haaveet ovat tapissaan epävarmuuksien aikoina. 

Vierailija
31/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisaitit ainakin ovat väärällään nuoria miehiä hakevia puumia.

Erona on, että nainen onnistuu, myyjätärtä ahdisteleva setämies on vain rasittava pelle.

Vierailija
32/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset toki biologisesti viehättyy nuorista vahvoista miehistä. Mutta suurimmalla osalla naisista on empatiaa ja kykyä asettua toisen ihmisen asemaan, toisin kuin miehillä, joita tuntuu ohjaavan vain omat halut, muusta ei tarvi välittää. MINÄ haluan ahdistella nuorta ihmistä, MINULLA on siihen oikeus. 

En viehäty. Ne voisivat olla lapsiani. Naisen lisääntymisen sykli määrittää, miten asioihin suhtautuu. Mies voi periaatteessa siittää vaikka vanhainkodissa lisää jälkeläisiä. Naisen juna menee paljon aiemmin. 

Vierailija
33/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin väärässä. Viisikymppisen naisen ei tarvitse koettaa iskeä armeijapoikia, vaan nuorukaiset tulevat milfien luo.

Vierailija
34/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Susanna Penttilä onkin mies? 

Vierailija
35/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko syy olla biologiassa? Nuoret miehet näyttää omilta pojilta, vaikka ei sellaisia olisikaan. Pitää olla aika karvainen ja massiivinen poju, että sykähtää jossain.

Vierailija
36/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä kysymys! Ehkä sosiaalinen kontrolli estää naisia? Tai sitten naiset on miehiä fiksumpia.

Vierailija
37/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen osaa kyllä taistella biologiaansa vastaan. Ainakin jos on terve viiskymppinen.

Vierailija
38/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisilla miehillä ei ole järkeä päässä mutta näillä naisilla taas on.

Vierailija
39/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se on miehen biologiaa, mutta mä N40 en voisi edes kuvitella iskeväni armeijapoikia. Nehän on ihan lapsukaisia, hyvä jos edes parta vielä kasvaa. Ei sellainen sytytä kyllä millään levelillä, en voisi edes kuvitella että joku pikkupoika olisi mulla petikumppanina.

Vierailija
40/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Naiset vertailee omiin lapsiinsa. "enhän minä nyt oman lapseni ikäistä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi