Hormonaalinen turvotus - nesteenpoisto
Olen joutunut syömään keltarauhashormonia. Sivuvaikutuksena on järjetön vatsan nesteturvotus, vaikka olisi vähällä ruualla, ilman hiilareita ja harrastaisi liikuntaa. Onko joku saanut tällaiseen helpotusta esimerkiksi luontaistuotteesta? Tai onko lääkäri määrännyt jotain?
Kommentit (9)
Lymfahieronta auttaa ja erityisesti vatsan alueelle tehtynä. Tasapainolaudalla twistaus auttaa myös, pitää tehdä monta tuntia päivässä.
Itse myös olen joskus joutunut syömään tuon kuurin. Taisi olla kestoltaan kaksi tai kolme kuukautta. Tuona aikana paino nousi muutaman kilon. En ottanut asiasta stressiä, sillä tiesin kilojen tippuvan kuurin loppuessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse myös olen joskus joutunut syömään tuon kuurin. Taisi olla kestoltaan kaksi tai kolme kuukautta. Tuona aikana paino nousi muutaman kilon. En ottanut asiasta stressiä, sillä tiesin kilojen tippuvan kuurin loppuessa.
Painonnousu on sinänsä ihan sivuseikka, enemmän vaivaa epämiellyttävä olo ja se, että näytän siltä, että synnytän kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painonnousu on sinänsä ihan sivuseikka, enemmän vaivaa epämiellyttävä olo ja se, että näytän siltä, että synnytän kohta.
Ei hormonaalinen nesteturvotus tule vain johonkin osaan paikallisesti. Suolistosi on turvoksissa. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hormonaalinen nesteturvotus tule vain johonkin osaan paikallisesti. Suolistosi on turvoksissa. -eri
Lukemani mukaan asia ei ole näin. Oletko lääkäri? Keltarauhashormoni aiheuttaa nimenomaan vatsan turvotusta. Lisäksi tunnen kyllä kehoni ja suolistoni voi erinomaisesti.
Kamala lääkekuuri. Itsekin turposin ilmapalloksi, ja sain kaiken lisäksi vakavan aknen... Kenenkään ei kannata syödä keltarauhashormonia.
Vierailija kirjoitti:
Kamala lääkekuuri. Itsekin turposin ilmapalloksi, ja sain kaiken lisäksi vakavan aknen... Kenenkään ei kannata syödä keltarauhashormonia.
Mulla on 10 pvän kuuri aina ennen menkkoja kierron pidentämiseksi mutta täytyy sanoa, että alkaa tuntua siltä, että hyväksyn suosiolla tiheämmät menkat ennen kuin pääsen kohdunpoistoon.
Ap
Lisäksi oireena on ollut emättimen kuivuus, joka iskee aina pari päivää kuurin aloittamisen jälkeen. Luulin, että kuivuus liittyisi vain estrogeenin vähäisyyteen, mutta näköjään hormonien yhteisvaikutuksesta ja suhteestakin on kyse. Tästä en kyllä tietoa löytänyt. Onko muilla ollut samaa?
Luontaistuoteliikkeessä suositeltiin kultapiiskutuotetta turvotukseen. Saa nähdä.
Ap
Up