Miksi vanhat miehet n.70v puhuvat jatkuvasti seksistä, vaikka eivät sitä enää harrasta?
Kommentit (23)
Kai jotkut harrastaa. Mutta onhan niitä tyhjänjauhajia, jotka eivät hanki kotiinsa vaikka lelun. Tuskin ulkona joku haluaa kuulla siitä. Ei se maine välttämättä mene parempaan jos sitä jakelee.
Vierailija kirjoitti:
Jaa jaa en tiiä mutta oma isäni on 80v ja äiti vähäsen nuorempi ja kyllä isä vielä nyrkkipanee äitini persvittua (olen nähnyt omin silmin).
Traumat jäi jo tästö kommentista
Kyllä moni tuon ikäinen harrastaa seksiä. Sitä en tiedä miksi puhuvat.
Mun vanhemmat harrasti kyllä seksiä lähemmäs kasikymppisisksi, mutta eivät juuri puhuneet siitä. Isä varsinkaan.
Olen nyt ollut semmoiset 5 tuntia samassa tilassa (talo+pihapiiri) useammankin noin 70v miehen kanssa jutuissa eikä yksikään heistä ole puhunut seksistä. Onko vika minussa vai sukulaismiehissä?
Mistä päättelet etteivät 70- vuotiaat harrasta seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole kuullut sanontaa:
"Siitä puhe mistä puute'
No ilmankos palstanaiset öyhöttävät täällä miehistä aamusta iltaan. :)
Miksi eivät harrastaisi. Kyllä mun mies 77v haluaa melkein joka aamu. Illalla on liian väsynyt.
Kun itse olet riittävän vanha, alat ymmärtää jotain elämästä.
Nuohan ne pervoja on, pahimmat lähestyvät ihan teinejä mulkku ojossa kun lääkäriltä saaneet pillereitä.
Muistelevat haikeina nuoruusvuosiaan kun eivät enää kykene mihinkään vaikka mieli tekis.
Se on sitä aikaa kun puhutaan vaan kaikkea mitä oli ennen.
Ei oikein olla enää ajantasalla.
Ehkä se pitää mielen virkeänä. Luulen että isolla osalla kuitenkin sekä halut että puheet hiipuvat ja jäljelle jää grumpy old man tai sellainen hyväntahtoinen hössöttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siitä puhe mistä puute'
No ilmankos palstanaiset öyhöttävät täällä miehistä aamusta iltaan. :)
Ai onko täällä naisiakin?
Vierailija kirjoitti:
"Siitä puhe mistä puute'
Näinhän se menee. Sitten voidaankin pohtia, mistä se kertoo, että ap puhuu yli 70-vuotiaista miehistä
En allekirjoita väitettä. Tuttavapiiriiniei tosin kuulu edes kymmentä tuon ikäistä miestä, mutta heistä kukaan ei puhu seksistä juuri koskaan, saati sitten jatkuvasti. Edes 5-kymppiset, itseni ikäiset eivät siitä puhu jatkuvasti, ennemminkin vitsailevat tyyliin "Viime vuonna meinasin kerran saada, tänä vuonna on ollut vähän hiljaisempaa."
Seksi ei edelleenkään ole harrastus
"Siitä puhe mistä puute'