Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua mennä psykan polin ryhmiin

Vierailija
27.07.2024 |

Oon erakko ja introvertti. Tiedän että pitäisi olla sosiaalisempi. Jännitän vaan ryhmissä ja jään muiden jalkoihin. Mutta hoitajan mielestä voisi tehdä mulle hyvää. Oon vaan yksin kotona. Enkä halua avautua asioistani ryhmässä. Tänään olisi ryhmä mitä suositeltiin mutta en taida jaksaa. Oon siis eläkkeellä

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla aina niin ennakkoluuloinen, menet nyt vaan avoimin mielin, aina se avaa aivoissa uusia kanavia ja antaa ajattelemisen aihetta.

Miksi pitää olla mitään?

Sit kun kuolet, niin oliko kiva olla "ei mitään"? 

Vierailija
22/29 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran olet jo eläkkeellä niin et ole kuntoutumassa enää mihinkään, joten voit ihan rauhassa erakoitua kotiisi ja olla yksin. Siinä ei ole mitään vikaa. Yhteiskunnan ei tarvitsisi laittaa enää euroja sinun Mt kuntoutukseen ja ajat voidaan vapauttaa muille tarvitsijoille. 

Jos on sairaseläkkeellä niin saattaa vielä palata töihin. Mä olisin muutama vuos sitten päässy 32 vuotiaana eläkkeelle mielenterveysongelmien takia, mutta en suostunu vaan lopulta palasin pienin askelin takasin työelämään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla aina niin ennakkoluuloinen, menet nyt vaan avoimin mielin, aina se avaa aivoissa uusia kanavia ja antaa ajattelemisen aihetta.

Miksi pitää olla mitään?

Jos haluaa olla muutakin kuin masentunut loppuikänsä.

Vierailija
24/29 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran olet jo eläkkeellä niin et ole kuntoutumassa enää mihinkään, joten voit ihan rauhassa erakoitua kotiisi ja olla yksin. Siinä ei ole mitään vikaa. Yhteiskunnan ei tarvitsisi laittaa enää euroja sinun Mt kuntoutukseen ja ajat voidaan vapauttaa muille tarvitsijoille. 

Jos on sairaseläkkeellä niin saattaa vielä palata töihin. Mä olisin muutama vuos sitten päässy 32 vuotiaana eläkkeelle mielenterveysongelmien takia, mutta en suostunu vaan lopulta palasin pienin askelin takasin työelämään

Kyllähän sieltä eläkkeeltäkin saa (ja pitää) palata töihin, jos vointi paranee.

Vierailija
25/29 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yrittää väittää ettei saa esim sairauspvärahaa jossei suostu ryhmiin. Silkkaa paskaa.

Vierailija
26/29 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä psykiatrian henkilökunta jaksaa potilaitaan päivästä toiseen. Jatkuva velttojen ihmisten kaitsemista ja märinän kuuntelemista, kun mikään ei huvita ja itsensä kehittäminen kaikista vähiten. 

Vierailija
27/29 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keksin aina syitä olla lähtemättä jonnekin, mutta jos tulee kuitenkin mentyä olen yleenssä jälkeenpäin ollut tyytyväinen että tuli käytyä.

Vierailija
28/29 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä psykiatrian henkilökunta jaksaa potilaitaan päivästä toiseen. Jatkuva velttojen ihmisten kaitsemista ja märinän kuuntelemista, kun mikään ei huvita ja itsensä kehittäminen kaikista vähiten. 

Ei kaikki oo tollasia, moni oikeesti haluu päästä takasin "normaali" elämään kiinni. Ja osa avohoidossa käy esim töissä tai opiskelee. 

Vierailija
29/29 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sieltä eläkkeeltäkin saa (ja pitää) palata töihin, jos vointi paranee.

Niinhän tossa lainaamassa kommentissaskin sanottiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi