Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietäsköhän joku, kysymys HAJUSTA? (huumeet??) ov

Vierailija
04.02.2007 |

Olen tavannut nyt pari kertaa uutta miestä. Hän vaikuttaa kivalta ja ollaan suudeltukin ja se on ihanaa :-) Eilen tapasimme taas, ja olin itse vähän huppelissa, mutta olin huomaavinani pussatessamme hennon ja tavallaan pistävänä, kynsilakanpoistoaineen hajua muistuttavan hajun. En tiedä oliko se hänen hengityksessään vai käsissään kun hän piti käsiään mun poskilla.

Mutta nyt en saa ajatusta mielestäni :-(

Tietääkö kukaan mistä se haju voi tulla? Jostain syystä pelkään huumeita... :-( Muuten mies on erittäin siisti ja tuoksuu tosi hyvälle (käyttää jotain ihanaa miesten tuoksua).

Kiitos jos joku vastaa.

PS. Kannabiksen tuoksu se ei ole, sen tunnistan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypin 1 diabeteksen toteamisen viivästyminen voi johtaa happomyrkytykseen, joka on hengenvaarallinen tila. Sen oireita ovat pahoinvointi, oksentelu, vatsakivut ja asetonin haju hengityksessä, uneliaisuus ja lopulta tajuttomuus.

Vierailija
2/12 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka kämää kädet päällepäin.

KYSY siltä mieheltä, että hei, mä haistan jotakin metkaa liuottimen hajua, mistä tää tulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ketoosissa? Tarjoa leipää ja katso, syökö ;)

Vierailija
4/12 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju ei ole autojen rassaukseen liittyvä, siitä olen 100% varma.

Tämä mies ei varmasti koske autoihin, ja jos niin sitten silkkihanskat kädessä :-) Hän on sellainen hyvin muotitietoinen, supersiististi pukeutuva (varmasti valmistautuu pitempään ulosmenoon kuin minä!), vähän " naismainen" ulkomaalainen (ei siis olla Suomessa).

Tota diabetestä vois kyllä miettiä. Luulisi, että hän voisi sen sanoakin? Mulla on kyllädiabeteksestä paljon kokemusta, ex avomiehellä oli ja sokerin liiallisen laskemisen ja tajuttomuuden takia piti soittaa monet kerrat ambulanssi.

Tällä miehellä on taipumus välillä " jäädä ajatuksiinsa" . On ihan hiljaa, ihan vakavana, ja selkeästi jossain " muualla" . Sitäkin varten mietin, että olisko jostain huumeesta kyse, mutta se vois kyllä sopia diabetekseenkin!

Kiitos ja saa laittaa vielä muitakin kommentteja.

t. ap

Vierailija
5/12 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ylihygieeninen ja pelkää bakteereita.

Vierailija
6/12 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuoksuu makealle/imelälle joten eipä taida olla huolta. Kysyisit mieheltä suoraan mille haisee.

Vierailija
7/12 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumet yleensä haisevat imelälle..

Vierailija
8/12 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johdattele keskustelu huumeisiin neutraalisti ja testaa, mitä siitä sanoo. Leiki itse vaikka hieman " avoimempaa ja kokeilunhaluisempaa" niin saat miehen kannan selville.

Vierailija
9/12 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, jos käyttää piriä niin eipä luulis paljoa istuskelevan ajatuksissaan

: )

Vierailija
10/12 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietenkin riippuu minkälaista ainetta on ottanut, hidasta vai nopeeta.

Yksi asia mistä huomaa on; nenän sukiminen tai räpelöinti. Sitä tehdään yleensä kun on juuri sniffannut.

Liikkeet saattavat olla myöskin äkkinäisiä tai epämääräisiä. Ja ne pupillit, nopeet aineet yleensä laajentaa pupilleja ja hitaat pienentää.

Tässä muutamia juttuja, mistä käyttäjän voipi tunnistaa.

Vierailija
11/12 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin joltain asentonilta tai vimiltä hetken kuluttua suu neutralisoituu mutta heti kurlauksen jälkeen ei kyll voi pussata.

Vierailija
12/12 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan ystävällisiä vastauksia.

Muita " oireita" en ole miehessä huomannut, mutta enhän myöskään tunne häntä juuri paljoakaan vielä. Joskus hän on puheliaampi puhelimessa, joskus väsynyt. Kaikkihan on! (?)

Pussaaminen maistui oikein ihanalta, mitään makua ei siis ollut, mutta sellainen vieno tuoksu/haju.. Tosin vain niin lähellä, pussamisetäisyydellä. Olin kyllä itse juonut, mutta en ole huomannut aiemmin että haisisin viinalta itse?! Huh, toivottavasti se en ollut minä!!

Mutta kaikkea sitä täytyy varoa kun pitkästä aikaa aloittelee deittailua taas. Nuorempana sitä ei pitänyt niin todennäköisenä, että kaveri käyttäisi huumeita. Nyt kun niitä on joka paikassa, ja kun ei se käyttö ollenkaan aina näy...

ap