Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sub, miksi haluat että sinua hallitaan?

Vierailija
26.07.2024 |

Mikä siinä kiihottaa? Dominoivuuden jotenkin ymmärrän, koska se on keino pärjätä yhteiskunnassa muutenkin. Mutta miksi ihmeessä joku haluaa alistua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdä kaikki juuri niin kuin minua käsketään, kyseenalaistamatta sitä ollenkaan. Olla kiltti ja tottelevainen vaikka minua kohtaan oltaisiin kovakourainen ja tyly. Siinä vain on jotakin, vaikka kuulostaakin ihan pöhköltä. N26

Vierailija
2/10 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä älytön kysymys kuin kysyä että mikä isoissa tisseissä kiihottaa?

Tai pitsialusvaatteissa?

Tai doggystylessä?

Tai päälle pissaamisessa?

Jos jotkut asiat kiihottavat niin sitten ne vaan kiihottavat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun kivusta ja kontrollin menettämisestä saadessani piiskaa. En tiedosta niinkään häpeää, vaan sytyn siitä kun asetun miehen polvien päälle, lyhyen hetken saan pidettyä itsehillintääni yllä ja lopulta annan itkun ja nautinnon tulla. N32

Vierailija
4/10 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiihotu piiskaamisesta, läpsimisestä, kuristamisesta tai mistään sellaisesta, mutta kiihotun kyllä mieheni vartalosta päälläni, siitä, etten juurikaan pysty liikkumaan ja minut otetaan kiihkeästi. Suudellaan ja pannaan kunnolla höyläten ja grindaamalla. Ihanaa levittää jalkoja ja antautua. Läheisyys ja kova kuuma seksi samassa yhdynnässä.

Vierailija
5/10 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni se on leikki. Kiihottava yhteinen juttu - oikeanlaisen ihmisen kanssa. Kenen tahansa kanssa se ei olisi kivaa. Tehdään yhdessä sovittuja asioita, joten eihän se oikeasti ole alistamista. Ja oikeasti dominoivia ihmisiä en voi sietää.

Vierailija
6/10 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistumista on moneen junaan. Oma juttuni on se, että tunnen olevani käytetty ja joudun tyydyttämään tutun, vahvan ja määtietoisen miehen mielitekoja. Tarvittaessa joudun sidotuksi, mutta mitään muuta dominointia eikä varsinkaan sadismia en joudu kokemaan. HW nilkkaketjun asentaminen saa jo kostumaan. N 26

Vierailija
7/10 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiihotu piiskaamisesta, läpsimisestä, kuristamisesta tai mistään sellaisesta, mutta kiihotun kyllä mieheni vartalosta päälläni, siitä, etten juurikaan pysty liikkumaan ja minut otetaan kiihkeästi. Suudellaan ja pannaan kunnolla höyläten ja grindaamalla. Ihanaa levittää jalkoja ja antautua. Läheisyys ja kova kuuma seksi samassa yhdynnässä.

Sama. Nuorena jo huomasin, että poika halusi aina tulla päälle ja "grindasi" siinä niin ihanasti. Toi on ihan mieletön tunne kun ei pysty tosiaan liikkuun ja toinen tekee sulle sen voimakkaan orgasmin. Huomaan miten hän nauttii olla mun päällä ja nauttii siitä miten nautin hänestä siinä.  

Vierailija
8/10 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole täysin varma, että tietäisin sub:iuden määritelmän tarkkaan, mutta pidän hiukan hallitsevista miehistä sänkyhommissa. Siitä tulee tunne itsevarmasta miehestä ja voin rentoutua itsevarman miehen lähellä. En halua hallintaa sinällään, mutta tykkään, jos miehellä on ohjat käsissä, ehkä jotain 60-40 suhteessa.

Tämä johtunee siitä, että irl:issä joudun liian usein tilanteisiin, joissa minun odotetaan johtavan, tai aloittavan jonkun hankkeen tai alkavan sitä tai tätä. Ehkä kompensoin sitä sitten seksissä, kun mies pääsee ns. traditionaalisempaan rooliin ja minä saan olla feminiinisemmässä roolissa

Vierailija
9/10 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä älytön kysymys kuin kysyä että mikä isoissa tisseissä kiihottaa?

Tai pitsialusvaatteissa?

Tai doggystylessä?

Tai päälle pissaamisessa?

Jos jotkut asiat kiihottavat niin sitten ne vaan kiihottavat. 

Niistä voi silti keskustella analysoiden. 

Vierailija
10/10 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa miksi, vaikka tiedänkin tarkalleen mistä tykkään. Mulle se alistetuksi tuleminen on paras juttu, mutta myös nöyryyttäminen. En tykkää kivusta, mutta nautin suunnattomasti kun olen täysin kontrollissa ja multa viedään viimeisetkin ns. miehisyyden rippeet, eli sidotaan, piiskataan, solvataan sanallisesti, naidaan sträppärillä ja pissitään päälle ja suuhun. On upeaa joutua menemään töihin tyttöystävän käytetyt pikkarit jalassa, siveysvyössä ja plugi bebassa, koska hän niin käskee.

En ole kliseisesti missään johtotehtävissä työssä eikä äitini ollut mikään kontrollifriikki, eli keittiöpsykologialla tätä ei selitetä. Onneksi minulla on vahvasti domma tyttöystävä, jonka kanssa mieltymykset menevät mainiosti yksiin. Hänelle sopii lähes kaikki, mutta yksi toteutumaton fantasia vielä on. Haluaisin hänen ns. pakottavan minut sietämään sitä, että hän harrastaisi seksiä vieraiden miesten kanssa. Se olisi alistumisen ja nöyryytyksen huippu. No, se jäänee fantasian tasolle, ja olen kyllä onnellinen ihan näinkin, vaikka en tiedäkään miksi nautin tällaisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi