Jos näet jonkun hyvännäköisen vastakkaista sukupuolta niin riisutko tämän heti silmilläsi ja kuvittelet minkälainen tämä olisi seksissä? Sek
Jos näet jonkun hyvännäköisen vastakkaista sukupuolta niin riisutko tämän heti silmilläsi ja kuvittelet minkälainen tämä olisi seksissä? Seksissä kanssasi on jo eri juttu koska se on yhteispeliä eli mitä oikein kuvittelet? Onko niitä jotka eivät tämmöisiä tee ja kuvittele? Itselleni tämä vaiva on tullut vasta kun paskasta seksiä tulee joka tuutista niin että ei voi edes paeta minnekään.
Kommentit (32)
En hyvännäköisistä mutta tavallisen näköisistä kyllä.
Erityisen kauniit ei sytytä millään tavalla
Vierailija kirjoitti:
En ajattele yhtään mitään ja jatkan elämääni. Mene ap terapiaan.
Minä teen mielikuvituksessani temput. Haluatko maksaa terapiani?
En. Pelkkä ulkonäkö ei herätä minussa mitään tuntemuksia. Jos tunnen tyypin, pidän hänen luonteestaan JA ulkonäöstään, saattavat ajatukset harhailla.
N42
En. Kuopiossa tuli vastaan paidaton inkkari. Ajatukseni oli jotain aaaaaaaa ja purin nyrkkejäni.
En.
Saattaa varmaan johtua siitä että olen vihervasemmistolainen. Tai siitä, että olen homoseksuaali. Ehkä.
Kyllä. Saatan myös kaupungilla katsella naisia ja miettiä miltä he näyttävät ja kuulostavat kun saavat orgasmin.
En. Täällä Turussa joutuisi koko ajan riisumaan hyvännäköisiä naisia katseellaan. Kauniit naiset ovat kuin ohilipuvia kauniita kultaisia esineitä. Kyllä niitä kiva on sivusta ihailla, mutta koskea tai varastaa ei voi.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan, eikä näin tee kukaan muukaan normaalihtava mies.
Puhu vain omasta puolestasi, tuo on aivan normaalia.
En.