Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos näet jonkun hyvännäköisen vastakkaista sukupuolta niin riisutko tämän heti silmilläsi ja kuvittelet minkälainen tämä olisi seksissä? Sek

Vierailija
26.07.2024 |

Jos näet jonkun hyvännäköisen vastakkaista sukupuolta niin riisutko tämän heti silmilläsi ja kuvittelet minkälainen tämä olisi seksissä? Seksissä kanssasi on jo eri juttu koska se on yhteispeliä eli mitä oikein kuvittelet? Onko niitä jotka eivät tämmöisiä tee ja kuvittele? Itselleni tämä vaiva on tullut vasta kun paskasta seksiä tulee joka tuutista niin että ei voi edes paeta minnekään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että Onpas siinä kaunis luojan luoma.

Vierailija
2/12 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen hyvännäköisten ja rumien peppureikiä ja miltä kaluni näyttäisi liukumassa siinä pakaroiden välissä.

En varsinaisesti muuten riisu tai ajattele heidän kehoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kykene tuollaiseen. Ihastun ensin hyvin viattomalla tavalla, jossa ajattelen korkeintaan pientä lähestymistä. Intiimit ajatukset herää vasta ajan kanssa. Ex mies yritti painostaa heti seksiin viikon pintapuolisen tuntemisen jälkeen. Lopputulos oli inhottava karastrofi, jossa tunsin tulevani lähinnä raiskatuksi. Sen jälkeen hidastimme tahtia ja meni kuukausia kun olin valmis. Ikää oli tuolloin 30+ eli en ollut mikään teini.  Eli, ei, en riisu ihmisiä ajatellen, minkälaista seksi olisi heidän kanssaan. 

Vierailija
4/12 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yritän jutella sen kanssa, ja saada selville onko pään sisäpuoli yhtä hekumallinen.

Vierailija
5/12 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aina riisunut mielessäni kauniin naisen. Rakastan naiskauneutta. Silti ollut aina vain vaimoni kanssa. 

Vierailija
6/12 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kykene tuollaiseen. Ihastun ensin hyvin viattomalla tavalla, jossa ajattelen korkeintaan pientä lähestymistä. Intiimit ajatukset herää vasta ajan kanssa. Ex mies yritti painostaa heti seksiin viikon pintapuolisen tuntemisen jälkeen. Lopputulos oli inhottava karastrofi, jossa tunsin tulevani lähinnä raiskatuksi. Sen jälkeen hidastimme tahtia ja meni kuukausia kun olin valmis. Ikää oli tuolloin 30+ eli en ollut mikään teini.  Eli, ei, en riisu ihmisiä ajatellen, minkälaista seksi olisi heidän kanssaan. 

Tämä kyseinen ex myönsi hiukan myöhemmin, että oli ajatellut minua aluksi vain yksittäisenä panona. Mutta kun en ollutkaan kiimainen munahaukka ja halunnutkaan vaan seksiä, niin hän oli alkanut ajatella toisin. Miehet on sitten ihania. Olisi pitänyt jättää ukko jo heti tuolloin, mutta tulin sitten olleeksi 16 vuotta hänen kanssaan. 

Vierailija
7/12 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaani tulee mies, jonka etumus on koholla kalun kohdalla, niin pilluni kostuu ja haluasin nussia miehen kanssa.

Vierailija
8/12 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisun mielessäni kaikki naiset, riippumatta kauneudesta.

Vierailija
9/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinikollina kyllä riisuin mielessäni yhtä tyttöä joka päivä. Parasta oli se että pokailu tuotti tulosta ja pääsin häntä oikeastikin riisumaan. Hän oli kaikkea sitä mitä kuvittelin. Mielessä ja oikeasti riisuilu ei ole ainakaan vielä loppunut. Kaipa se noista ajoista jäi päälle. 

Vierailija
10/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jos kurvit kohdillaan, naamalla ei väliä.

Vierailija
11/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittele miltä ihmiset näyttävät alasti, mutta jos olen jo jonkin aikaa viettänyt ihmisen kanssa joka on viehättävä, taitava, itsevarma ja mukava, alan miettiä millaista se seksi olisi. 

Vierailija
12/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ihailen vain, että onpa komea mies. En ole kympin nainen itse, vain 8.5 joten on turha kurkottaa liian korkealla edes mielikuvituksessa. Ehkä joskus murrosikäisenä on tapahtunut, mutta siitä 40 vuotta aikaa!😁 Mun oman ikäistä komeaa miestä en oo edes livenä nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä