Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua naapuri on muuttunut jättimäiseksi porkkanaksi ja marsut puhuvat

Vierailija
26.07.2024 |

hei apua en tiedä mitä tehdä naapurini on muuttunut jättimäiseksi porkkanaksi ja nyt hän seisoo pihallaan ja laulaa oopperaa ilman ääntä samalla kun hänen marsunsa istuvat aidalla ja puhuvat swahilia minun leivänpaahtimeni on alkanut tehdä balettia keittiönpöydällä ja kun yritin ottaa maitopurkin jääkaapista se muuttui lohikäärmeeksi ja lensi pois eilen illalla kun yritin nukkua tyynyni alkoi kertoa minulle satuja joissa esiintyi puhuvia kirahveja ja tanssivia banaaneja ja en enää tiedä mikä on totta ja mikä ei naapurin kukko on alkanut kutsua itseään kuningas arthuriksi ja haastaa kaikkia kaksintaisteluun minun postiluukustani tippui juuri kymmenen litraa vaaleanpunaista jogurttia joka osaa laulaa kansanlauluja ja kylpyammeessani on mustekala joka yrittää myydä minulle mattoja mitä minun pitäisi tehdä onko tämä jokin salaliitto vai olenko minä ainoa joka näkee tämän kaiken voiko joku tulla auttamaan ennen kuin naapurini muuttaa talonsa jättimäiseksi teekannuksi ja järjestää siellä teekutsut oravien kanssa

tämä kaikki ahdistaa todella paljon nyt

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psilosybiinipontikka on tehokasta ainetta. Ei hätää ota lisää ja kaikkeen tottuu. 

Vierailija
2/2 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkaa settiå

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän