Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitävätkö nuoret naiset tamponeja näkyvillä?

Vierailija
26.07.2024 |

Minulla on 18 ja 19 v tyttäret, joilla on poikaystävät. Olen ihmetellyt heidän tapaansa jättää tamponipakkaukset näkyvälle paikalle esim vessassa. Siis ne laatikot. 

Ei kuukautisia hävetä tarvitse, mutta itse sen verran vanha etten osaa tätä pitää normaalina. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä poikaystävät liittyvät asiaan?

Vierailija
2/6 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole nuori mutta tuolla hyllyllä meilläkin on siteet ja tamponit.  Taloudesta löytyy kolme käyttäjää.

N39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole nuori mutta tuolla hyllyllä meilläkin on siteet ja tamponit.  Taloudesta löytyy kolme käyttäjää.

N39

Miksette käytä kuukuppia?

Vierailija
4/6 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin? Tervetuloa 2024 luvulle. Piilotatko ap laastarit, vauvojen vaipat ja wc-paperirullatkin niin että ne mahdollisimman piilossa kun tarve tulee? Onhan se vähän noloa jos tulee verta tai kakkaa ja pissaa.

Vierailija
5/6 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vain, jos eivät enää häpeile normaalia asiaa. Ja jos on poikaystäviä kuvioissa, sitä parempi mitä nopeammin oppivat, ettei kuukautisissa ole mitään häpeämistä. Mutta kieltämättä itsekin pidän suojat laatikossa oven takana.

Vierailija
6/6 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin? Tervetuloa 2024 luvulle. Piilotatko ap laastarit, vauvojen vaipat ja wc-paperirullatkin niin että ne mahdollisimman piilossa kun tarve tulee? Onhan se vähän noloa jos tulee verta tai kakkaa ja pissaa.

Meillä on kaikki nuo (vaippoja lukuunottamatta, kun niille ei ole tarvetta) vessan kaapeissa. Ainoa näkyvä paikka on sitten jättää ne lattialle, lavuaarin reunalle kastumaan tai peilikaapin päälle. Kaapin päältä olisi tosi hankala kurotella niitä. Ainoastaan käytössä oleva vessapaperirulla on seinällä telineessä. Roskiskin on poljinmallia, joten se kippaisi kaikki päälle jätetyt. Altaan aluskaapista saa kaiveltua tarvittavan pöntöltä nousematta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan