Lue keskustelun säännöt.
Homeopatiasta apua raskauspahoinvointiin? Kokemuksia? Mikä muu voisi auttaa?
04.02.2007 |
Onko kukaan kokeillut homeopatiaa raskauspahoinvointiin?
Onko se täysin vaaratonta? Onko sivuvaikutuksia?
Mikä muu voisi auttaa pahoinvointiin?
Kommentit (2)
Kivennäisveden litkiminen neuvolalääkärin käskystä pelasti minut pahoinvoinnilta. Siitä saa kuulema juuri niitä suoloja ja mineraaleja, joita oksentaessa lähtee. Light-versiot eivät auta, koska ovat suolattomia. Minäkin olin aika pahassa kunnossa, kerran ehdin tiputuksessa käymään ja muuten olin vuodepotilaana... heikko olo parani jo parissa päivässä, kun litkin kylmää kivennäisvettä koko ajan sillä tahdilla kuin alas meni (eli pikku hörppyjä kerralla). Jäätelö tai mehujää paransivat olon myös hetkellisesti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Heippa!
Olen itse kärsinyt kovasta raskauspahoinvoinnista rv.6 saakka (nyt rv.13+6) ja ollut sairaalassa tipassa neljä kertaa Tammikuun aikana. Nyt viimeisellä kerralla minulle ehdotettiin akupunktiota, jota sainkin sairaalassa ollessani 3 kertaa ja nyt hoidot jatkuvat terveyskeskuksen puolella fysioterapeutin tekeminä. Sairaalassa hoitava lääkärini sanoi, että akupunktiota ehdotetaan vain ns. pahoissa tapauksissa, eli normaalin alkuraskauden huonovointisuuden ja etovan olon takia ei vielä varmaankaan kannata lähteä hoitoihin -jo niiden hinnan takia.
Itselläni olo on helpottanut huomattavasti, vaikka vielä joskus oksentelenkin. Toivottavasti tästä olisi hyötyä myös sinulle. Tsemppiä!