Onko K-ruokakauppojen kilpailut huijausta?
Osallistunut kymmeniin kilpailuihin K-ruoka sovelluksen, siis ihan aidon sivuston, kautta. En koskaan voita mitään, mikä ei haittaa, mutten myöskään löydä mistään kilpailujen voittajia. Sivuilla aina sanotaan, että ilmoittavat voitosta henkilökohtaisesti, mutta luulisi voittajan nimen, vaikka vain etunimen, löytyvän jostain. Oonkin alkanut miettiä, että näinköhän arvontoja ei edes suoriteta oikeasti. Tai sitten olen vaan niin tyhmä, etten löydä kilpailujen voittajien k-sivustolta.
Kommentit (7)
Samaa epäillyt. Esim. ne Superpäiväarvonnat, joissa arvotaan kuittien numerosarjan perusteella. Siis miksi ihmeessä eivät julkaise voittokoodeja nettisivuillaan? Ymmärrän, että nimiä ei nykyään julkaista mutta niiden voittaneiden numerosatjojen julkistamisen luulisi olevan automaattista.
Joskus joku oli voittanut auton ja sen luovutustilaisuudesta voittajalle oli laitettu kuvia k-ryhmän sivuille. Sen jälkeen en ole nähnyt juttuja voittajista, mutta eiköhän niitä kuitenkin ole.
Mä oon kerran tuollaisessa voittanut. Kerran osallistuin ja sen kerran voitin. Että kyllä ainakin joskus ne on ihan oikeita kilpailuja.
Ei niiden nyt kenenkään koko nimeä tarvitsisi laittaa, mutta vaikka etunimi ja sukunimen eka kirjain. Ei siitä ketään tunnista. Kyllä voittajien nimet jossain pitäisi julkistaa minunkin mielestäni.
Mä voitin k-ruoka sovelluksen kilpailun ja kävin juuri hakemassa palkinnon kaupasta. Niihin kilpailuihin osallistuu tuhansia ihmisiä joten voitto on yhtä todennäköisestä kuin lottovoitto.
No en minäkään ole voittanut, mutta eiköhän noihin osallistu niin paljon ihmisiä, että aika epätodennäköistä on voitto. En mä haluaisi voittajien nimiä julkaistavan missään, mitä hyötyä siitäkin olisi.