Jos just nyt olis pakko lähteä toiseen niin lähtisitkö Seine-joelle vai Seinäjoelle?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt?
Haluan tehdä houkuttavuusvertailua kotimaan matkailun ja turistiryysis-kohteiden välillä.
Ap
Eiks Seine ollut aika saastunut? Kyllä Seinäjoelle, vaikka se on aika pieni luru, liittyen sitten Kyrönjokeen.
En jaksais nyt lähteä Pariisiin, olen kyllä kerran käynyt. Siellä on nyt olympialaiset ja melkonen turistikaaos päällä. Voishan sitä Seinäjoella kävästä, kunhan ei tarttis pitkään viipyä, haha!
Seinäjoella en ole vielä käynytkään, siis sinne.
Vierailija kirjoitti:
En jaksais nyt lähteä Pariisiin, olen kyllä kerran käynyt. Siellä on nyt olympialaiset ja melkonen turistikaaos päällä. Voishan sitä Seinäjoella kävästä, kunhan ei tarttis pitkään viipyä, haha!
Kyllä se Seine virtaa muuallakin kuin Pariisissa. Olympialaisten aikaan en nyt Pariisin menisi, mutta Seinen yläjouksulla sekä alajouksulle voisin mennäkin.
Pariisissa on sellainen uhka, että siellä saattaa pamahtaa. Kandee pysytellä Seinäjoella vaan. Säilyy todennäköisemmin hengissä.
Seinäjoella on taatusti turvallisempaa kuin Seinejoella.
Seinäjoella käynyt ihan tarpeeksi usein, Suomen tylsin kaupunki. Eli en lähtisi sinne. Ranska on täynnä hulinoivia ählämistejä ja taskuvarkaita ja Seine on ruskea paskainen joki, lisäksi ranskalaiset on töykeitä ja koppavia. Eli en lähtisi sinnekään.
Pariisissa en ole käynyt, mutta sinne on tarkoitus joskus mennä. Seinäjoella olen vähän aikaa asunutkin. Jos nyt pitäisi lähteä niin jubalippuun Seinäjoelle saattaisi rahat juuri ja juuri riittää.
Seine on viemäri, johon on iät ajat laskettu kuset ja paskat ja raskasmetallit. Kuka hullu siihen vapaaehtoisesti menee uimaan?
Seinäjoella oli heinäkuussa Provinssi, Farmi eli maatalousnäyttely, Tangomarkkinat ja Vauhtiajot. Neijä tapahtumaa neljässä viikossa. Järvikin on vaikka tekojärvi. Todella kaunia uimaranta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Seine virtaa muuallakin kuin Pariisissa. Olympialaisten aikaan en nyt Pariisin menisi, mutta Seinen yläjouksulla sekä alajouksulle voisin mennäkin.
No totta, ajattelin vain heti Pariisia. En kyklä muuallekaan Ranskaa lähtisi nyt.
Saastutus seis, kukaan ei lennä mihinkään kuppaseen seineen. Pysykää kotonanne.
Seine-joelle. En ole koskaan käynyt olympialaisissa joten jos joku hommaisi mulle majapaikan niin ehdottomasti sinne.
Pariisiin voin mennä jonain toisena kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Eiks Seine ollut aika saastunut? Kyllä Seinäjoelle, vaikka se on aika pieni luru, liittyen sitten Kyrönjokeen.
Seinejoki on putsattu pikavauhtia. Siinä lorahti monta pullollista Domestosta.
Seinelle avataan kohta uimaranta 🏊 Kyllä, totta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskooko muka joku, että Seine olisi oikeasti puhdas? Minä en Seineen menisi, vaikka maksettaisiin. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niillä jatkuva valutus yläjuoksulta käsin, vai miten asia hoituu?
Miksi kysyt?