Kolarissa loukkaantunutta peuraa vedettiin pakettiauton perässä Urjalassa Mistä kumpuaa ihmisten kyky tehdä viattomille eläimille pahaa?
Urjalan Eläinsuojeluyhdistys ry:n mukaan asiasta on tehty rikosilmoitus.
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/eac8958a-108a-4054-9cc6-3ca19…
Kommentit (15)
Niin, tuskin se itsekseen siitä kävelisi pakastimeen?
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuskin se itsekseen siitä kävelisi pakastimeen?
vitunälykääpiö
Se arvokkain ihmisyys puuttuu. Vajausta jossain pääpuolessa.
Hyi hemmetti, mitä apinoita taas liikenteessä
Nämä tällaiset uutiset saavat minut aivan hirveään raivotilaan ja toivon että ihmiskunta räjähtää johonkin räjäyttävään virukseen ja haihtuu olemasta.
Ihmiset jotka tekevät tällaista pitää itse raahata kymmenen kilsaa siinä auton persässä ja katotaan sitten miltä elämä maistuu sen jälkeen. Äärettömät paska-aivot kusipäät mulkkuaivopaskat.
Vierailija kirjoitti:
Nämä tällaiset uutiset saavat minut aivan hirveään raivotilaan ja toivon että ihmiskunta räjähtää johonkin räjäyttävään virukseen ja haihtuu olemasta.
Ihmiset jotka tekevät tällaista pitää itse raahata kymmenen kilsaa siinä auton persässä ja katotaan sitten miltä elämä maistuu sen jälkeen. Äärettömät paska-aivot kusipäät mulkkuaivopaskat.
Veit jalat suustani.
Kyllähän näiden nimet tulee vielä esille, seurauksineen.
Urjala ei ole hirveän iso paikka, joku vuotaa tiedon kyllä.
Näistä on valvontakamera kuvaa. Tutkimuksessa selvinnyt että osa porukasta ei halunnut tällästä ja ovat kuulemma myöskin järkyttyneitä, voi kyynel. Kiinni jäitte!
Yhyy, sun naapurissa jossain valutetaan uskonnollisista syistä vuohien kaulasta veret niin että se on hengissä, ei ongelmaa koska kulttuuri.
Täyspöljiä ihmisiä. Miettisivät käytöstään jos niilläkin kerran on aivot sitä varten että ajattelevat. Pöljämäiset ihmiset kohtelee eläimiä huonosti.
Saisivat kuolla samalla tavalla nuo munattomat mitättömyydet ilmantuhlaajat, joita ei voi edes ihmisiksi kutsua. Kuvottavinta, alinta saastaa.
Toivottavasti joku käy ampumassa nuo haulikolla. Armeliaampi loppu turhakkeille kuin mitä itse olivat valmiita viattomalle eläimelle tarjoamaan. Sairaita.
Poliisi pyytää ilmoittamaan mahdollisista havainnoista tai tiedoista osoitteeseen vihjeet.sisa-suomi@poliisi.fi.