Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna työkokeilun viimeinen päivä.

Vierailija
24.07.2024 |

Olen aivan sairaan kännissä. Olen ryypännyt koko päivän. Olen tuurannut vakityöntekiijöitä liian pitkään ja huomenna kuulemma tärkeä päivä jolloin pitää tilaukset lähteä ajoissa. Harmi että olen se johon luotetaan mutta aion pilata kaiken. Menen aamulla kännissä töihin ja haukun kaikki eli kaksi nais pomoa. Tänään tein jo vähän että laitoin tilauksiin vääriä osotteita ja huomenna vaan menen kännissä töihin ja pilaan kaiken ja sanon että käytitte vaan hyväksi. Siitä tulee hauskaa, olutta on ja herään jo aikaisin aamulla juopottelemaan lisää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosi huono trolli, koska ensinnäkään harjoittelija, työkkärin orja, tettiläinen eikä mikään vastaava tyyppi tuuraa yhtään ketään työpaikalla. Ei ainakaan laillisesti. Ehkä ensi kerralla osaat trollata paremmin.

Vierailija
2/4 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tosi huono trolli, koska ensinnäkään harjoittelija, työkkärin orja, tettiläinen eikä mikään vastaava tyyppi tuuraa yhtään ketään työpaikalla. Ei ainakaan laillisesti. Ehkä ensi kerralla osaat trollata paremmin.

Mistä sinä tiedät kun et ole koskaan töissä ollut. Ihan on yleistä että työkokeilija korvaa palkkatyöntekijöitä tuhansissa yrityksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta niin hienoa, ei ilmasiks hyvää työntekijää saa.

Vierailija
4/4 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää, että olet kohdannut haasteita työelämästä.