Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, vaikka se ei ole savuton? En itse tupakoi, ja en voi sietää tupakansavua. Astmakin on

Vierailija
24.07.2024 |

Mulle tarjottiin halvempaa asuntoa kun hain sitä kelan vaatimuksesta, mutta se taloyhtiö ei ollut savuton, joten siksi en ottanut sitä vastaan. Perustelin asian Kelaan, mutta he eivät hyväksyneet perustelua???!! Vaativat ottamaan sen kämpän ja röökaajat naapureikseni. Olen järkyttynyt. Olen aiemminkin joutunut muuttamaan pois tupakoivien naapurien vuoksi.

Eikö kelassa ole mitään inhmillisyyttä????!!!

Minne tästä asiasta kannattaa olla yhteydessä jos haluaa oikeutta? Ei kela voi pakottaa muuttamaan tuollaiseen taloyhtiöön??

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Protip:

Sen asunnon vuokran voi maksaa jopa itse. Silloin saa valita ihan kaikista vaihtoehdoista.

Mee toihi!

Vierailija
22/27 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään passiivista tupakointia tai savulle altistumista, että joskus haistat tupakan hajun, kun naapuri polttaa sitä ulkona. Lopeta draamailu. Maailma on hajuja täynnä.

T. Itsekin savuton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kela mitään on vaatinut vastaan ottamaan, nykyistä vuokraa ei tosin hyväksytä normin ylittävältä osuudelta. Sinulle on tarjottu edullisempaa asuntoa etkä ole selvästikään esittänyt hyväksyttävää selvitystä asiasta. Jos tupakointi on oikea ongelma niin kelan hyväksymä selvitys on lääkärintodistus eikä mikään muu.

Oletuksena köyhää vaaditaan elämään tupakansavussa??

Kyllä. Ne on sun omaa sosioekonomista viitekehystä. Sinne vaan sekaan. Lika barn leka bäst. Birds of a feather flock together. Tiedä vaikka löytäisit ihmiskontaktiinkin. Oi, kuinka jännää! Kerrothan sitten täällä miten kävi? Löytykö nalkutuskaveria?

Vierailija
24/27 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/27 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika taas. Ei sitä asumistaan omilla rahoillaankaan kustantava pääse savuttomaan taloyhtiöön asumaan, jos se on itselle liian kallista tai vaihtoehtoisesti sopivaa ei ole edes vuokrattavana / myytävänä.

Vierailija
26/27 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aina muuttaa vaikka veneen alle tai pahvilaatikkoon kunhan omistat itse sen veneen ja/tai tontin minne luusi ja lootasi raahaat.

Vierailija
27/27 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela ei pakota ketään muuttamaan. Lopeta jo nämä jokapäiväiset surket provot. Olet itse luuseri, joka yrittää saada työttömät näyttämään luusereilta.

Ehkä ei pakota mutta kehottaa, mun kaveritkin vaikkei liian iso asunto eikä mahdoton vuokrakaan.