Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos ei oikeasti ole varaa yli 20 euron lahjaan?

Vierailija
24.07.2024 |

Jos pidät isommat hää-, synttäri- tai muut isommat juhlat vuokratussa juhlatilassa tarjoiluineen ja minulla, sinulle tärkellä ihmisellä, ei ole varaa antaa lahjaksi kuin max 20 euroa tai sen suuruinen lahja.

Haluatko että minä tulen nelihenkisen (sinulle tärkeän) perheeni kanssa juhliisi vai toivotko, että jätän juhlasi mieluummin väliin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voit jäädä pois. Mulle vieraat ei oo tärkeitä vaan lahjat. Minut on kasvatettu itsekkääksi prinsessaksi. 

Vierailija
2/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti menette. Hyvä ystävä ymmärtää.

Jos tuntuu nololta summa niin keksisitkö jonkun aineettoman lahjan ? Peset heidän ikkunat, poimit sangollisen mustikkaa tai teet hääparille runon tms ?

Lahja josta itseäni on kiitelty vuosien jälkeen oli kummipojalle kirjoittamani runo kun hän pääsi ripille. Ei ollut antaa kuin 50 euroa ja sitten keksin kirjoittaa runon joka toi meille kaikille kyyneleet silmiin. Siinä oli muisteltu pojan siihen astista elämää runon (riimitelty) muodossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti haluaisin sinut paikalle, lahjasta viis. Lahja ei ole olennainen, mutta tärkeät ihmiset tekevät juhlista juhlat.

Vierailija
4/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi yhtään, vaikka tulisit perheesi kanssa ilman lahjaa. 

Vierailija
5/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä vaikka et antaisi lahjaa ollenkaan. Lahjoja kuitenkin tulee muilta, en pidä kirjaa kuka antoi minkä arvosta. Ne antaa joilla on varaa, en pidä juhlia lahjojen takia. 

Vierailija
6/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla tällaisiakin kommentteja, näin ajattelen itsekin. Ihmettelin kovin, kun luin jonkun tapakouluttajan artikkelin, jossa lähtökohtana lahjan hinnassa oli tarjoilujen arvo/hlö. Itse en juhlakaluna edes halua överikalliita lahjoja, vaan läheisten läsnäolo on tärkeintä.

Vierailija
7/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa minunkin  tyyppisiä tapauksia, jotka eivät todellakaan halua lahjoja. Ne eivät vain tunnu tarpeellisilta. Ajattelen asian niin, että jos ei ole varaa järjestää juhlia on silloin turha juhliakaan lahjoja odotellen. 

Vierailija
8/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro syy heille. Muuten tuo harmittaa, että tuo nelihenkisen perheen sisään 20 euron lahjalla. 

Teidän kestitsemiseenne menee joku 300 euroa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi