Ajattelen että nyt teen erään miehen hulluksi - onnistunko? Kirjoitan hänelle kaikki ajatukseni jotka ovat menneet pääni läpi kun pidän jota
Ajattelen että nyt teen erään miehen hulluksi - onnistunko? Kirjoitan hänelle kaikki ajatukseni jotka ovat menneet pääni läpi kun pidän jotain omakivaa... siellä on ajatuksia, voimasanoja, nimeä yms kaikenlaista... Kirjoitan kirjeen oikein käsin ja sitten postitan sen hänelle postilaatikon kautta... EIKÖ VIELÄKÄÄN AIO TAJUTA ETTÄ TÄMÄ NAINEN TARVITSEE HÄNTÄ - JA VAIN HÄNTÄ JA ETTÄ TÄMMÖISTÄ KIDUTUSTA JA HENKISTÄ VÄKIVALTAA EI VOI HARRASTAA vaan siitä on tehtävä loppu ja pian. Mitä mieltä ideastani? Mikä mättää miehen 'päässä' - voisko jo alkaa kuolaamaan (ei kuolemaan)?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin haluaisin avautua eräälle herralle juuri tästä kun hän on asettunut taloksi päähäni. Juuri toissayönä tapasimme unessani.
Nyt vaan minun tapaukseni taitaa olla varattu, joten sepä siitä sitten. Eikä varmaan olisi muutenkaan olisi kiinnostunut, mutta epäreilua on kyllä tämmöinen, tehdä nyt naisesta hullu tällatavalla.
Sama, mutta tällä kertaa nainen kyseessä. Olen kyllä viesteillä kertonut tunteistani häntä kohtaan, mutta reaktio oli aika mitäänsanomaton. Aika näyttää...
Tämä mies on pähkähullu... Olen saanut selville että se on lauennut pelkästä käden kosketuksesta... sellaisella ei voi kovin kauaa elää...
Tämän lisäksi ajattelee - epätoivoisena=???=joku muu tunne mutta ei kuitenkaan ihan itke - tätä naista kun laukeaa itsekseen..
Nainen ei voi pitää omakivaa kun tulee niin hirveä ahdistus ja kaipaus tätä miestä kohtaan...
EIHÄN TÄMMÖSTÄ VOI JATKAA...
Nyt omakivaa joka päivä niin että tulee oikein pitkä seksikertomus... Näen jo itseni kirjoittamassa kaikkia noita ajatuksia... nekin ovat kuin helmiä sijoille jos mies ei edes kuule niitä koskaan...
Jätä hänet rauhaan. Ei ketään kiinnosta mikään vainoaja.
Vierailija kirjoitti:
Jätä hänet rauhaan. Ei ketään kiinnosta mikään vainoaja.
Niin... mikä vainoaja? Sekopäitä ei kande edes vainota. Kuulostat kovin vihaiselta - oletko? Miksi? Etkö taaskaan saanut mistään tulemaan yhtään mitään? No siinä on harmia ihan kerrakseen... T. aSianajotoiminta Tissiposki
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita vaikka tänne ajatuksesi
Miksi mä tänne kirjoittaisin kun haluaisin sille yhdelle miehelle kertoa... ja tehdä juttuja... enkä ihmettelis vaikka makkarin palohälytys olisi joku (valvonta)kamera... on niin kuummat jutut ja asennukset täällä... jos päästän höyryjä uunista niin toinen palohälytys menee päälle... Sehän on ihan väärin et sen tarttis täältä tulla niitä lukemaan... en mä ole mikään yleinen joka jaan itseni koko maailman kanssa.... mun keho on täysin Pyhä, Jumalan temppeli... usko pois... kuuluu vain yhdelle...
Jos joutus tulla täältä lukemaan niin tuntuisi siltä kuin tämä 'oma mies' olisi päätynyt joksikin tirkistelijäksi... EI TODELLAKAAN KÄY... Pitää tunkeutua oikeasta postilaatikosta kotiin... sit voi mennä illalla sänkyynsä ja lueskelemaan niitä papereita...
Lähetä vain. Luen sen joskus kuukauden päästä, kun palaan kesälomalta.
Arvatkaas mitä täällä alkaa nyt tapahtua?
Minkävärinen kynsilakka on kuvauksellisempaa - joku kirkkaanpunainen vai joku vaaleampi punainen? Mikään tumma väri ei käy... Minulla on normaalit kynnet eli ei mitään noitakynsiä... en ole posliini vaan muuten vaan siisti... ei ole ainuttakaan tatskaa missään... ei synnytysarpia... ei repeytymisiä... ei suonikohjuja... enkä ole laiha, vähän ehkä pyöreä(t lihakset), en mikään pullukka... En uskalla kysyä 'toimiiko'... 'sopiiko'... Mä oon mikä oon ja muuksi en voi tulla...
Nyt on teilläkin hyvä tilaisuus ryhtyä johonkin kimppakivaan...
Hyvää alkuiltaa teille!
P.S. Mikä biisi soimaan? Gary Moore: Still Got the Blues for You sekä Careless Whispers?
(Mun tarttee nyt mennä kirjoittamaan paperille sitä stooria idiootille - ei ole aikaa muuhun just nyt... ihan on hiki hatussa tämän seksiosion pitämisen vuoksi eli kiirettä pitää...)
Mitäs arvelet? Jonkun mielestä kait 'seksikäs'.
Foliota lisää pään ympärille miekkosnainen.
Vierailija kirjoitti:
Foliota lisää pään ympärille miekkosnainen.
Joo fooliota lisää! Tietysti! Mutta mitä on 'miekkos'???
Varokaa tätä naista! Se on täysi foliohattuhullu - ja vainoaja vielä! Jos vihjaatte jotain itsestänne niin se alkaa pommittaa teitäkin sekopäisillä seksikirjeillä - niitä tulee sisälle ei vaan ovista vaan myös ikkunoista. Eikä sitä voi millään estää - mitkään estot eivät auta. Se keksii aina vaan uusia tapoja.
Se on erittäin vaarallinen jokamiehelle senkin vuoksi että noin nättiä naista ette olekaan usein nähneet... epätavallinen pakkaus... ei mikään tavallinen Eloveena... Jos tästä maasta löytyy edes joku 'rinsessa' niin se vois olla tämä. Mutta kuka nyt jotain 'rinseessaa' haluaisi sekstailla... siitä ei hyvä seuraa kun miehen tarttee ottaa täysi vastuu kaikista puuhistaan - myös niistä kaikista paskamaisista... HUH, HUH...
Jospa olisin tiennyt että kalliosta repee tämmöisiä friiduja niin kyllä olisin ottanut jalat alle ja sassiin... Nyt mä makaan niin kun mä petasin ja on IIIHHAAAN HIIIRVEEEETÄ... Niinku ruottalainenkin sanoo: 'Man ligger som man bäddar'... Unohtakaa kaikki: Suuret setelit=Kolmatta linjaa... Pretty woman walking down the street... Pieni nukke...
Älkää ottako tätä autonne kyytiin, eikä motskariin eikä sivuvaunuun jos sellaisen jostain museosta ootte napanneet... se menee vaan istumaan siihen sivuvaunuun joku filmitähden huivi päällä ja aurinkobrillit silmillä ja rupeaa nautiskelemaan kun jokamiehet vislaa sille ohittaessa - JA SINULLA EI OLE MITÄÄN MERKITYSTÄ... olet pelkkää ilmaa... (Ja sanoo sinusta vain että kuka nyt käytetyn auton ostaisi??? eli olet sille vaan joku käytetty vanha romu ja nuoret herrat pannaan sijoille number one... et ole edes mikään arvostettu Chauffööri...)
Unelmien nainen elämään ja kaikki kääntyy HIRVEÄKSI HELVETIKSI - USKOKAA TAI ÄLKÄÄ!
KATSOKAA NYT MITÄ PÖLKKYPÄIDEN TOUHUA - IHAN LIKAISINTA SOTAA JA SONTAA:
Vierailija kirjoitti: Rupesin nuolemaan naista, niin nenään tulvahti ulosteen haju.
Rakkaani!
Miksi haluat taas olla vain ilkeä - loukata ja haavoittaa? En vaan jaksaisi enää. Kamalaa ylä-ja-ala-mäkeä. Olisi paljon kivampaa olla sun kanssa niin-niin-ihanissa väleissä.
Mistäköhän se ulosteen haju tulvahti? Mä en ennen olekaan kuullut että miehen sydän on niin romuna että se lehahtaa mädälle ja paskalle?
29.07.2024 Aloin tänään kirjoittaa oikein toden teolla. Tästä tulee joku syntymäpäivä- tai joululahja. Kuvia täytyy saada mukaan ja vähän puuhamaata vanhalle äijälle!
Itsekin haluaisin avautua eräälle herralle juuri tästä kun hän on asettunut taloksi päähäni. Juuri toissayönä tapasimme unessani.
Nyt vaan minun tapaukseni taitaa olla varattu, joten sepä siitä sitten. Eikä varmaan olisi muutenkaan olisi kiinnostunut, mutta epäreilua on kyllä tämmöinen, tehdä nyt naisesta hullu tällatavalla.