Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Luin seksipalstaa ja arvioin jotkut jutut erään miehen kirjoittamiksi. Kehittyi tämmöinen oikea stoori. Voi olla että oli ihan sattu

Vierailija
24.07.2024 |

Miehet! Luin seksipalstaa ja arvioin jotkut jutut erään miehen kirjoittamiksi. Kehittyi tämmöinen oikea stoori. Voi olla että oli ihan sattumaa ja sitten kehitin itse jonkinlaisen mielikuvitusjutun todellisuudesta. Mutta voi olla että joku mies tarttis apua. Mitä mieltä viesteistäni? Homma päättyi sitten siihen että yritin soittaa mutta numeroni oli sitten estetty. Toivottavasti ei kuitenkaan estänyt viestejäni sillä sitä en todellakaan halua. Mitä itse tekisit jos saisit tämmöisiä viestejä? Ehdottakaa jotain tälle miehelle. Siis on kaksi mahdollisuutta jotka kummatkaa eivät toimi: 1) haluaa tulla luokseni ja tehdä sovinnon kanssani mutta siitä ei näytä tulevan mitään 2) haluaa päästä musta eroon ja käyttäytyy hirvittävällä tavalla mm henkistä väkivaltaa, mykkäkoulua... mutta tämä ei ole koskaan onnistunut - olemme eläneet hirveän riitamme päälle inhottavat elämämme - ainakin tältä kaikki minun silmissäni näyttää... unohtaminen ei ole mahdollista eikä ole vaihtoehto... eikä voi sanoa että jätä se sika... ei todellakaan... eikä sitäkään että ottakaa ne lääkkeet ja vain otettu lääke auttaa... ei auta... OLENKO PÄHKÄHULLU NAINEN?

1) ILTAA... Onks joku näistä aloituksista ja kirjoituksista (seksipalstalla ja muualla) sun tekemiä? Laita viesti tai uskalla soittaa ja ehdottaa koska tulisit. Olis kiva. Onks sulla joku auto vai ootko luopunut? Mä yritän nyt olla palstailematta - en halua nähdä tämmöisiä juttuja... Vois olla aika hyvä jos esittäisit että tulet neljän tunnin päästä. Se riittäisi orientoitumiseen. En aio ostaa mitään syötävää tai juotavaa kun en yhtään tiedä mitä haluat. Enkä siivoa mitään. Tervetuloa! Tule pian vaikka homma menisi miten vain...

2) Jos ei muuten toimi niin ota kännit ja rento asu mukaan. Tuo sit mullekin jotain? Lonkeroa, kuivaa valkoviiniä, skumppaa - ei tartte olla mitään kallista. Nukut sit ne kännit pois täällä. Tilanne on kyllä niin karmee että oksat pois. Mä olen aivan lamaantunut toimintakyvyttömäksi...

3) Luen otsikoita palstalta ja ne on kuin jonkun päästä jossa vuoristorata (itsari? haluaa exän luokse? ei pääse eroon jostakin? stalkkari? yms)... jouduin tosta ITSARISTA johonkin PANIIKKIIN... Sinäkö aloittelet jotain? Lähde tulemaan nyt! Ihan sama onks yö vai päivä. Mulla yks pullo viskiä ja tosta kaupasta saa jotain blandinkia. Mä vaan kerään jotkut kamat tosta olkkarista. Oon kyllä nukkunut huonosti - ei se mitään. En kestä enää lukea noita otsikoita! Soitan hetken kuluttua! Vastaa! Ei tartte sanoa mitään. Onks sulla osoite?

4) Sit soitin mutta numero oli estetty? Molemmat tarttettais SEXUAL HEALING... kukaan muu kuin me itse ei voi auttaa... 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei todellakaan polteta mitään siltoja mihinkään suuntaan! Kypsyttele asioita mutta miettimällä ei mikään muutu - pitää ryhtyä johonkin. Antaa ajan näyttää - EI, AIKA EI ENÄÄ SAA NÄYTTÄÄ YHTÄÄN MITÄÄN... ÄLÄ ANNA LIIAN PITKÄN AJAN KULUA - se nostaa vaan mieleen kauhumuureja. Olen todella surullinen että tämä meni nyt näin - mistä mahtoikaan saada alkunsa että meni nyt tämmöiseksi... se oli joku aloitus jossa joku harkitsi tekevänsä itsarin... ja aloitusten otsikot samoihin aikoihin olivat kuin jonkun ihmisen mielenmaiseman vuoristorataa... pelkäsin että sinä teit noita aloituksia... Siksi halusin että olisit tullut tänne vaikka heti... siksi sitten soitin... ja olitkin estänyt puhelimeni??? TOIVON ETTÄ ILMESTYT TÄNNE ENNEMMIN TAI MYÖHEMMIN... OVI ON AUKI... ENKÄ SULJE... yritän ymmärtää kaikkea parhaan kykyni mukaan... OVI ON SIIS AUKI... KUNHAN ITSE ILMOITAT KOSKA TULET...  

Vierailija
2/5 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On etäinen mahdollisuus, että olet pähkähullu nainen.

Jos kuitenkin olet ihan järkevä nainen, niin sinun pitää vähän panostaa tuohon kirjalliseen ulosantiin. Ei tuosta aloituksesta saisi selvää edes egyptologi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole etäinen mahdollisuus.

On 100%:n varmuudella.

Kieteisiin kuuluis.

Vierailija
4/5 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärtänyt tosta sun sepustuksesta mitään!!!!!

Vierailija
5/5 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ap menisin takaisin nukkumaan heti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi