Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset/Miehet. Oletteko joskus lyhyesti tutustuneet ihmiseen, jonka muistatte vuosienkin päästä.

Vierailija
23.07.2024 |

Tapasin 40-vuotta sitten pari kertaa miehen. Harrastimme vain esileikkiä. Muistelen tapaamistamme ja kaipaan häntä joskus vieläkin, vaikka emme ole  vuosikymmeniin tavanneet.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en unohda miestä, jonka kanssa olin ensimmäistä kertaa yhdynnässä.Tapuksesta on jo 30 vuotta. Sen jälkeen olen nussinut monen miehen kanssa, mutta ne eivät ole jääneet mieleeni.

Vierailija
2/15 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Joskus -90 luvun lopulla, ehkä -98 tai -99 kävin työn puolesta sellaisella 20 tunnin risteilyllä Cinderellalla Helsingin ja Tallinnan välillä. Illalla laivan tanssilattialla kohtasi katseet erään nuoren neitosen kanssa ja katseet olivat niin merkitsevät, että lähestyimme toisiamme ja ennen kuin olimme sanaakaan toisillemme sanoneet suutelimme jo varsin kiihkeästi. Tästä ensikohtaamisesta meni about 20 - 30 minuuttia, kun olimme jo hytissä harrastamassa seksiä! Tämä oli jotenkin uskomatonta, että nuorena ja varsin kokemattomana vielä tuolloin en tuollaista olisi uskonut edes tapahtuvan. Hänkin sanoi, ettei normaalisti toimi tai tee näin ja kertoi olevansa myös varsin kokematon... Neitosen nimi on jäänyt jo unholaan ja taidettiin jutellakin, että halutaanko edes nimiä tietää... Mutta paikkakunta mistä hän oli, niin sen muistan! Ja hän kertoi olevansa Tervosta - Kuopion alapuolelta. Jälkeenpäin olen usein muistellut tuota tyttöä Tervosta ja siitä, millainen magneetti ja käsittämätön vetovoima veti meidät yhteen.. Tuskin tulen enää samanlaista kohtaamista kokemaan ollessani vakiintuneessa parisuhteessa :) Hyvät muistot kuitenkin siitä jäi! Ja toivottavasti myös hänellä :) Varsinaisesti emme ehtineet siis tutustua muuten, kuin fyysisella tasolla. Juttelu jäi siinä vähemmälle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari teinivuosien tyttöystävää on jäänyt mieleen, vaikka emme edes seksiä ennättäneet harrastamaan ennen kuin suhde päättyi.

Eräs samaan tiimiin uutena tullut 37v nainen, jonka oma parisuhde veteli viimeisiään ja päättyi eroon. Olin suunnattoman ihastunut häneen, ja hän varmaan huomasi sen. Pienet lapset ja laimea liitto olivat syyt, miksen yrittänyt tutustua lähemmin. Ja se, etten uskonut minulla olevan mitään saumoja, hän kun oli tottunut johtajamiehensä 500 k€ vuositulojen tuomaan taloudelliseen vakauteen. Silti vieläkin käymme yhdessä lounaalla 3-4 kertaa vuodessa, vaikka hän on jo ollut toisessa työpaikassa jostain vuodesta 2015.

Sitten on vielä yksi, hiljattain Tinderin kautta tutuksi tullut 5-kymppinen nainen. Oma putkä parisuhde oli loppukevästä päättynyt ja olin kovin vailla läheisyyttä ja kosketusta. Ekoilla treffeillä mietin kolmen tunnin ajan, että ei voi olls totta. Noin upea nainen, vapaana ja halusi kaikista tarjolla olevista miehistä tavata minut. Nainen oli kaikkea sitä, mitä ex-vaimo ei ollut ja mikä oli aina harmittanut minua. Sosiaalinen, ahkera, aikaansaava, todellinen monitaituri ja superäiti omille teineilleen. Nyt homma on vaan muuttunut vähän alavireiseksi, sillä kaikki muut menot menevät minun edelleni. Edes WhatsApissa "ei ehdi" lähettää minulle mitään viestiä, vaikka profiilista näen että hän käy siellä muutaman tunnin välein. Nyt tiedän senkin, miltä tuntuu tulla ghostatuksi. Kai ne parisuhteet alkavat osaltani olla vanhojen muistelua.

Vierailija
4/15 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mietin minäkin vähän väliä erästä miestä vuosien takaa. Olen aika varma, että jos näkisimme taas, mikään ei olisi muuttunut.

Vierailija
5/15 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan edelleen erään tapaamista...pari kertaa nähtiin, välissä oli vuosi. Olen etsinyt hänet netistä ja tavannut sattumalla kaverin kaverin. 

Sami, minä tulen vielä. Jo ensi kesänä. Tapaamme vielä, tiedän sen. 

Vierailija
6/15 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kirjoitin juuri tänne teinitytön rinnoista. Hanna oli tytön nimi, ja aikaa tästä on nelisen vuotta. Miten voisinkaan unohtaa sen hetken ihastumisen. Nyt olisi mukava tavata antaa kyydit ja hyväillä ne rinnat.

Vierailija
7/15 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari teinivuosien tyttöystävää on jäänyt mieleen, vaikka emme edes seksiä ennättäneet harrastamaan ennen kuin suhde päättyi.

Eräs samaan tiimiin uutena tullut 37v nainen, jonka oma parisuhde veteli viimeisiään ja päättyi eroon. Olin suunnattoman ihastunut häneen, ja hän varmaan huomasi sen. Pienet lapset ja laimea liitto olivat syyt, miksen yrittänyt tutustua lähemmin. Ja se, etten uskonut minulla olevan mitään saumoja, hän kun oli tottunut johtajamiehensä 500 k€ vuositulojen tuomaan taloudelliseen vakauteen. Silti vieläkin käymme yhdessä lounaalla 3-4 kertaa vuodessa, vaikka hän on jo ollut toisessa työpaikassa jostain vuodesta 2015.

Sitten on vielä yksi, hiljattain Tinderin kautta tutuksi tullut 5-kymppinen nainen. Oma putkä parisuhde oli loppukevästä päättynyt ja olin kovin vailla läheisyyttä ja kosketusta. Ekoilla treffeillä mietin kolmen tunnin ajan, että ei voi olls totta. Noin upea nainen, vapaana ja halusi kaikista

Siis oletko itse laittanut viestiä tälle naiselle?

Itse täytän kaikki ylläluetellun naisen kriteertit ja just yhden ihanan ihmisen kanssa jäänyt viestittelyt vähemmälle siitä syystä, että tämä ihminen lakkasi vastaamasta viesteihini. Jos sain viestin, niin siinä oli aina että töissä on kiirettä. 

Vierailija
8/15 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on vielä yksi, hiljattain Tinderin kautta tutuksi tullut 5-kymppinen nainen. Oma putkä parisuhde oli loppukevästä päättynyt ja olin kovin vailla läheisyyttä ja kosketusta. Ekoilla treffeillä mietin kolmen tunnin ajan,....

Joo, olen viestitellyt päivittäin. Ekan viikon ajan homma tuntui toimivan hyvin, ja olin niin myytyä miestäm että olisin vaikka heti voinut kihlata hänet.

Sitten naiselle alkoi tulla kaikkia menoa, miksi ei ehdi tai voi. Harrastukset ja lomamatkat lasten kanssa kyllä ymmärrän, mutta en sitä että käy WhatsApissa parin tunnin välein, mutta ei vastaa viesteihini tai muutakaan. Korkeintaan joku "kiirettä on pitänyt" -viesti puolenyön aikaan.

Ehkä yritin liikaa, ehkä viestittelin liian usein, ehkä olin "painostava, ehkä kerroin tunteistani liian pian. Tai sitten juttuni olivat vain niin boooooring. Tai ehkä Tinderistä vain löytyi parempi match. Olisi silti kiha kuulla, että ei ne kemiat nyt toimineetkaan. Sen kestäisin kyllä. Mutta ghostatuksi tuleminen on aika kurjan tuntuista.

Vierailija
9/15 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks samanikäinen tyttö abiristeilyllä -92. Istui minihameessa syliini hajareisin ja pyysi myöhemmin hyttiinsä. Olin sen verran kännissä, että erektio hävisi aina kun kortsua yritti laittaa päälle. Sormettelin sitten pari tuntie, mutta poikuus säilyi. Se on kyllä "jäänyt mieleen".

Vierailija
10/15 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naisen kanssa sängyssä. Sormeilin vain naisen pillua, kun hän esteli kalun työntämistä sisäänsä. Nainen oli äärimmäisen seksikäs. Kaluni oli kivi kova ja halusin häntä ylikiihkeästi. Hän on jäänyt mieleeni ja vielä vuosikymmenienkin vuosien jälkeen mietin miltä olisi tuntunut panna häntä.

Vierailija
11/15 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä, jos nainen ei anna, niin mies jää miettimään, miltä olisi tuntunut panna. Hyvä tapa valloittaa mies on tekeytyä saavuttamattomaksi.

Vierailija
12/15 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajanaiselta elämän kyydit 21-vuotiaana. Uskomattoman taitava ja piukka. Kävin ovea koputtelemassa pari kertaa myöhemmin, valitettavasti turhaan.

Muistan parfyymin tuoksunkin 39 vuoden takaa. kumppaneita on ollut sen jälkeen lukuisia, mutta tämä ei unohdu edes kiikkustuolissa.

Vierailija
13/15 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks samanikäinen tyttö abiristeilyllä -92. Istui minihameessa syliini hajareisin ja pyysi myöhemmin hyttiinsä. Olin sen verran kännissä, että erektio hävisi aina kun kortsua yritti laittaa päälle. Sormettelin sitten pari tuntie, mutta poikuus säilyi. Se on kyllä "jäänyt mieleen".

On se kyllä jäänyt mieleen samalla reissulla olleille kavereillekin. Joskus mökkireissuilla ukot vieläkin muistelevat tapausta. Silloin kyllä tyttö vei minua kuin pässiä narussa. Otti kädestä kiinni ja lähti viemään hyttiinsä.

Vierailija
14/15 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulupoikaa vei hekumaan keväällä 1975 eräs äänekoskelainen rouva. Sitten tuli kesäloma emmekä koskaan enää tavanneet.

Vierailija
15/15 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Muistan sellaisiakin joiden kanssa ei ole ollut kerrassaan mitään säpinää, mutta ovat olleet makuuni.

N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän