Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole tehnyt elämässä mitään 10 vuoteen.

Vierailija
23.07.2024 |

Olen ollut 10 vuotta työtön. Olen vaan makoillut kotona ja nostellut kela tukia. Hiukan olen tehnyt pimeitä töitä jos niitä on tarjottu. Minusta on tullut siis saakelin surkimus ja luuseri. Eipä ole vakitöitäkään tarjottu joten en ole sitten muuta kuin makoillut kotona 10 vuotta. Huomenna tulee taas kelatuet ja menen ostamaan jotain halparuokaa jotta pysyn elossa. Voimia ei ole edes urheilla koska sitten pitäisi syödä monta kertaa päivässä eikä ruuna hinnoilla ja pienillä tuilla se onnistu.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole liian myöhäistä aloittaa. Itsekin sain elämäni raiteille vasta 34 vuotiaana. Töitä en ole muille tehnyt elämäni aikana päivääkään, mutta kun uskaltautui elämäntapayrittäjäksi niin elämä on hymyillyt. Joka päivä saa tehdä juurikin sitä asiaa, mistä tykkää. Nykyään on niin monia tapoja tehdä rahaa, että 8-16 elämä on menneiden vuosisatojen juttu. Kukapa sitä haluaisi tehdä muille rahaa.

Vierailija
22/38 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut töissä, mutta siinäpä se. Mitään muuta en ole tehnyt. Päivät töissä, illat sohvalla, viikonloput ja lomat sohvalla. Ihan turha elämä. 

Minä olen sitten sellainen hybridi teistä eli olen ollut pätkätöissä ja sitten aina välillä työttömänä, mutta siinäpä ne tekemiset viimeisen 10 (15) vuoden ajalta.

Vielä vuonna 2008 oli ihan eri fiilis ja tuli tehtyä ja mentyä, mutta jotenkin se vaan sitten jäi eikä enää ollut ketään kenen kanssa jotain tekisikään. Yksinään on aika tympeää olla ja mennä eli kaikenlaista kyllä tietysti voisi ja jopa kiinnostaisikin tehdä, mutta aikomiseksi se sitten jää. Lisäksi tykkään kyllä kotona olemisesta mutta olisi mukava kun olisi puoliso ja parisuhde niin sitten voisi kotoilla kaksistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

P4skapuhetta. Täällä toinen työtön kelan tuilla, ja harrastan liikuntaa monta tuntia päivässä + muut harrastukset. Ja syön terveellisesti vaikkakin edullisesti.

Vierailija
24/38 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

espoossa on muutama monimiljonääri henkilöstöpalveluyrityksen toimari, jotka selailee teitä selaimissaan. entisiä mopopoikia, puhuvat teistä orjinaan. systeemi on teitä vastaan, miettikää ketä äänestätte ja kenelle teette töitä. ei tämä ole teidän vika, se on noiden kriminaalien jotka päässyt tuohon asemaan. 

Vierailija
25/38 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako mikään opiskelu, tai mistä ylipäänsä pidät?

Joku koulutus voisi tuoda arkeen kaivattua rytmiä ja itsensä kehittämisen innostusta.

Vierailija
26/38 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vaan menekin äkkiä vuosikymmen? Ihan kuin kullinluikaus ja toinen menee siihen kylkeen jo rutiinilla. Sitten onkin vanhuus ja kaikki maallinen omaisuus jää turhaksi riipaksi perikunnalle.

Jaa niin mikä jää mille?

Vierailija
27/38 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensäkkin, että henkilöstöpalvelun muutama ihminen hallitsee pääkaupunkiseudulla jotain 50 000 ihmistä, on järkyttävää. ne ihmiset eivät ole hyviä. tätä ei saisi tehdä nuorille tai kellekkään, mitä nuo tekee. homma pitäisi kieltää lailla. kohta on sairaanhoitajat ja kaikki siellä. 

Vierailija
28/38 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osmoo

Vierailija
29/38 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutulta kuulostaa. Minulla tuo aika vain on 20 vuotta. Kaikki elämän merkitykselliset vuodet tuhlasin tekemättä mitään ja nyt kun voisi ehkä noiden vuosien saavutuksista nauttia niin ei minulla ole mitään. On vain sama olemattomuus. Ja mikä pahinta, tiedän että tästä ei enää voi nousta eikä mitään merkityksellistä saavuttaa. Taaksepäin ei voi mennä ja se saa suremaan ja vihaamaan itseäni joka ikinen päivä.

Tämä! Lisäksi tuota mennyttä ei pysty edes unohtamaan ja jättämään taakseen koska se tekemättömyyden aika muistuttaa olemassa olostaan ihan joka ikinen päivä pilaten loppuelämänkin.

Voi kun voisikin aloittaa edes puhtaalta pöydältä.

Vierailija
30/38 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, mutta en ole nostellut kelan tukia.

Asutko maakuopassa ja elät kerjäten elantosi?

Vierailija
31/38 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v aikana olis ehtinyt kouluttautua vaikka mihin mutta mikäs siinä jos on oman elämänsä sivustakatsoja

Vierailija
32/38 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä voi muuttua

Vierailija
33/38 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, mutta en ole nostellut kelan tukia.

Et tuota mitään, joten olet moraalisesti täysin samassa asemassa kuin ap. 

Vierailija
34/38 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön myös mutta olen tehnyt kaikenlaista kuten pimeitä töitä. Harrastuksia on myös kuten kalastus. Kävin salillakin 7 vuotta mutta selkä alkoi kipeytyä etten voinut nostella puntteja joten lopetin sitten. Pyöräilen nykyään 100 km viikossa ainakin. Olen myös ostellut vanhoja huonekaluja ja entisöinyt niitä ja myynyt ne sitten. Tienasin niistä ihan ok rahat.

Vierailija
35/38 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä jotka ovat pitkäaikaistyöttömiä. Ettekö te osaa hakea niitä työpaikkoja? Onko teillä koulutuksena pelkkä peruskoulu? Ihme vammaisia olette.

Vierailija
36/38 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä jotka ovat pitkäaikaistyöttömiä. Ettekö te osaa hakea niitä työpaikkoja? Onko teillä koulutuksena pelkkä peruskoulu? Ihme vammaisia olette.

Ihme vammaisia olette työnantajat kun ette palkkaa meitä työttömiä töihin.

Vierailija
37/38 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjän saa hakemattakin. Ja mitä sitten vaikka on koulutuksena pelkkä peruskoulu? Oletko siis sitä mieltä, että liian alhaisen koulutuksen ihmiset pitäisi vapauttaa työnhausta ja päästää vaikka varhaiseläkkeelle?

Vierailija
38/38 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutulta kuulostaa. Minulla tuo aika vain on 20 vuotta. Kaikki elämän merkitykselliset vuodet tuhlasin tekemättä mitään ja nyt kun voisi ehkä noiden vuosien saavutuksista nauttia niin ei minulla ole mitään. On vain sama olemattomuus. Ja mikä pahinta, tiedän että tästä ei enää voi nousta eikä mitään merkityksellistä saavuttaa. Taaksepäin ei voi mennä ja se saa suremaan ja vihaamaan itseäni joka ikinen päivä.

Tässä on se syy miksi kannatan kaikkia hallituksen kiristyksiä. Ihmisten elämä menee pilalle, kun makoilee kotona ja valtio hoitaa laskun. Se on oikeasti surullinen asia, kun ihminen menettää sen ainutkertaisen elämänsä.

-kokemuksella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän