Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhteen käänne kohta - ride or hop off

Vierailija
23.07.2024 |

Ollaan oltu 1,5v miehen kans yhdessä. Mies yrittäjä, mä töissä ja opiskeluissa viimeinen vuosi tulossa. 

Sain eilen positiivinen raskaustestin, ei suunniteltu, mutta mulla ei ole ehkäisyä koska oon ollut siinä uskossa että miehen lääkityksen takia ei voida saada lapsia. Nyt kuitenkin kävi se odottamaton. Mua ei muuten haittais, mut se että mä käyn töissä, hoidan koirat, kodin, opiskelut, ja olis ihan kiva olla omakin elämä, niin tää ei tähän hetkeen ole vaan hyvä, puhumatta siitä että 9kk päästä mä valmistuisin ja jäisin lapsen takia työttömäksi kun en opiskelujen jälkeen pääse suoraan töihin. Insinöörit on niin vaativia. 

Nyt mun mies on suuttunut, etäinen. Ei anna rakkauden osotuksia, saatika oo kotona ollenkaan töiden takia, niin miks hän kuvittelee että lapsen saaminen ois jotenkin ihana juttu, kun mähän oon se kuka tarvii sitä hoivaa. Jos en nyt saa mitään niin miten muka lapsen tultua sitten saisin? Jos mua ei nyt sanota kauniiksi niin miks mua sanottais silloinkaan? + mun lapsuus oli eroperheestä, missä todellakin näin sen että mitä riidat aiheuttaa ja isä epäkunnioittaa äitiä.

Oon selittänyt asian miksi tää ei ole nyt osuva, vaan vuoden päästä esimerkiksi, ja reaktio oli etäinen ja kiukkuinen. Välillä mä vaan mietin, miten se voi kuvitella et uskon sen sanoja jos nyt ei edes tapahdu mitään. 

Meidän suhde on muuten hyvä, ei riitoja tms ja tehdään juttuja viikonloppusin. Mut musta tuntuu että tää on iso ick.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla