Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas meni kesä kotona

Vierailija
23.07.2024 |

Olisin kyllä halunnut kaikenlaista tehdä. No tällaista se on mun elämäni. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä tällaisia marisijoita... Aina löytyy syitä olla tekemättä mitään- juuh, onhan se mukavampaa möllöttää kotona, syyttää siitä muita ja uhriutua vauva palstalla.

Mitä jos menet ulos, taidenäyttelyyn, uimarannalle, kanssllispuistoon, museoon, huvipuistoon tai vaikka kirkkoon? Osa aktiviteeteista on ilmaisia, eväsleipä ja vesipullo mukaan niin rahaakaan ei kulu kuin bussikortin verran mikäli polkupyörällä ei pääse...

Yksin olen käynytkin esim taidenäyttelyissä ja elokuvissa.

Ihan yhtä varmasti kuin Aruballa.

Miksi en kävisi yksin?

Vierailija
22/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin yh, me suunniteltiin kesälomaa pitkään. Black Fridaynä ostettiin lippuja, matkamessuilla. Mulla oli sellainen 10 banaanilaatikon kiintiö ja niillä myyntituloilla maksettiin jotain jne.

Käytiin katsomassa jalkapallo-otteluita, kesäteatterissa, onnibussilla reissattiin jne. Kesäloma aloitettiin Mammuttimarkkinoilla saadulla lahjakortilla, ostoslista sinnekin oli hyvissä ajoin tehty.

Monta kesää lomabudjettiin oli varattu tonni rahaa, mutta ei niin paljoa mennyt. Tosin oltiin osa tutuilla yötä, ystävän mökillä juhannus varmaan 10 vuotta putkeen jne.

Haluatko tehdä jotain, siitä kannattaa lähteä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on sellaista, millaista siitä tekee. Laita toivomukset listalle ja ryhdy toteuttamaan niitä. 

Vierailija
24/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Koko loma kotona :D En valita. Ennen lomaa olin 100% varma, että teen pari pientä kotimaanmatkaa. Pah, en tehnyt. Olen levännyt, uinut lähes joka päivä, parit kesäteatterit kävin katsomassa ja teinpä pienen turistikierroksen omassa kotikaupungissa. Toki olen viettänyt aikaa kummilasten ja ystävien kanssa.