Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siistiikö miehenne alakertaansa?

Vierailija
03.02.2007 |

Eli nykyaikaan kuuluu, (joka puolelta toitotetaan) että nainen siistii puskaansa. Entäs teidän miehet? Ja oletteko asiasta aivan varmoja?

Itse ajan ja mieheni lyhentää karvojaan sekä ajaa pallinsa kokonaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin innostuu ajamaan kaiken pois :)

Vierailija
2/13 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluais minkään cave manin kans panna, kuten ei hänkään minkään cave womanin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne pallikarvat pisteleekin kun ne on lyhyitä. Miehen täytyy olla MIES!

Vierailija
4/13 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole haudan vakavaa. Olen huomannut meillä molemmilla karvojen ajelusta, ettei pistele kun ajaa tarpeeksi usein. Eli riipuen karvan kasvusta. Mutta jos ajaa koko ajan eli ei anna karvojen kasvaa 0,5cm asti. Ja hygieenisyys on molemmilla pää asia. En voi olla kuukautisten aikana side päällä jos karvoja en ole viikkoon ajanut. Inhottava tunne!

Ja mukavaa kun miehellä ei ole kalun ympärillä karvoja suuhun tunkemassa. Myös penis näyttää seisokissa suuremmalta trimmatussa ympäristössä! =) ap

Vierailija
5/13 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehistä nyt olikin kyse...

Vierailija
6/13 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut vaikka reissussa, niin sen jälkeen usein huomaan,että mies on siistinyt karvoitustaan. Mielestäni se on täysin turhaa, ei hänellä muutenkaan karvat rehota. Jos ajelisi karvat kokonaan pois, niin repeisin varmaan nauruun :) se on tosi tyhmän näköistä kun miehellä ei ole karvoja. Mutta tunnetusti pienimunaiset miehet ajelee karvat, jotta näyttäs prinssinakki isommalta.

Vierailija
7/13 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki tuntuu, että näyttäis " autiolta" , jos keskeltä karvaton. Ja kun sitä karvaa nousee jana napaankin päin..

Vierailija
8/13 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne pääse muhimaan mitään hiivoja tai muita bakteeritulehduksia. Tuo karvon ajelun perustelu hygieenisistä syistä on siis täyttä p..tä!

Vierailija
9/13 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

etkö ole huomannut että karvoista on se hyöty että ohjaavat verta sekä kusta etteivät leviä koko takalistoon?

Siis mieheni pissaa peniksen päästä noin 13cm haaroista roikkuen. Ei siis tarvitse karvoja mihinkään ohjaamiseen. Ja ei ulosta kuin istuen pöntöllä ja osaa jo pyyhkiä ettei tarvitse suuntaviittoja siinäkään.

?

Itse samoin. Omaan pienen pepun ja käytän sidettä vain öisin. Nukun aina kyljellään ja en todella voi sanoa että olisi karvoista ollut aiemmin apua. Aivan samoin se veri sinne siteeseen menee.

Mutta kuten sanoin huumorin kukka kauneinkukka.

Vierailija
10/13 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yhdistän seksiin myös toisen nuolemisen ja suukottelun myös huulten lisäksi alapäähän. Vaan en todella pidä niistä karvoista, kuten ei myöskään mieheni. Eli siinä minun pointtini hygieniasta. En todellakaan halua karvoja suuhuni. Saati sitten sellaisia karvoja joissa on jotain eritettä vielä kiinni...

Vierailija
11/13 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

etkö ole huomannut että karvoista on se hyöty että ohjaavat verta sekä kusta etteivät leviä koko takalistoon?

Siis mieheni pissaa peniksen päästä noin 13cm haaroista roikkuen. Ei siis tarvitse karvoja mihinkään ohjaamiseen. Ja ei ulosta kuin istuen pöntöllä ja osaa jo pyyhkiä ettei tarvitse suuntaviittoja siinäkään.

?

Itse samoin. Omaan pienen pepun ja käytän sidettä vain öisin. Nukun aina kyljellään ja en todella voi sanoa että olisi karvoista ollut aiemmin apua. Aivan samoin se veri sinne siteeseen menee.

Mutta kuten sanoin huumorin kukka kauneinkukka.

Vierailija
12/13 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/13 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan omasta tahdostaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme