Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa käyttää muovikoroketta (jakkaraa)?

Vierailija
22.07.2024 |

Lapset käyttävät usein vessassa muovista koroketta. Tuollainen koroke on tosi kätevä. Ei liu'u, on jämäkkä ja mahtuu meillä kaapin alle.

Onko aikuisen noloa käyttää tuollaista? Meillä lapset ovat jo isoja ja usein joku kommentoi, että korokkeesta voisi jo luopua ja odottelemmeko lastenlapsia. 

Minusta koroke on hyvä ja kätevä. Käytän sitä itse  jotta yletän hyllylle. Yhtä pidän keittiössäkin, just sopiva "emännänjatke"

Onko tuo nyt sitten kauhean nolo?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa on miettiä ja kysellä tuollaista!

Vierailija
2/8 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin käytän. Oma tupa, oma lupa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noita kolme kappaletta ja ovat tosi käteviä ja mahtuvat pieneen tilaan. Miksi jonkun apuesineen käyttö olisi noloa? Ei ole tullut mieleenkään miettiä koskaan tuollaisia. 

Vierailija
4/8 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellakin, olen käyttänyt jo vuosia isommalla asialla samaa koroketta kuin lapset. Luonnollisempi kyykkyasento helpottaa kakkimista. Kokeilkaapa!

Vierailija
5/8 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen puinen keittiöporras tuota varten, mutta ei kai muovisessakaan korokkeella ole mitään ongelmaa, jos se kestää aikuisen painoa.

Vierailija
6/8 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa on ne korokkeet,eilen viimeksi sain lyhyenä ukkona karhukaljat ylähyllyltä niiden  ansiosta joten fiksu keksintö.

Vierailija
7/8 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Hienoa, että noita on kaupoissakin. Jos tulee tarve, niin yleensä parin käytävän päästä viimeistään löytyy jakkara lainehtimasta. Sillä ylttää sen ylimmänkin hyllyn perälle siihen viimeiseen jugurttipurkkiin.

Miehekkäin terveisin,

Mies

Vierailija
8/8 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pois! Me aaveelä ei tykätä kun käytät. Noloa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi