Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Koti sotkussa ja vieraita tulossa kahden tunnin päästä

Vierailija
22.07.2024 |

Voimat on ihan loppu :(

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette kutsuneet vieraita??

En ole kutsunut. Sisko soitti, että ajavat joskus kuuden aikaan ohi ja että jos olen kotona niin voivat pistäytyä. Ap

Ei siskoa varten tarvitse siivota.

Niin kai mutta en halua että mun sisko huolestuu siitä, että millaisen sotkun keskellä elän.. tai huolestuu mun masennuksesta. ap

No ehkä olisi hyvä kertoa hänelle, että olet väsynyt ja ihan loppu. Hän voisi ehkä jotenkin auttaa? 

Vierailija
22/33 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa edes vessa ja keittiön taso tilat. Muihin vain raivaat kulkuväylät. Ja puhtaat käsipyyhkeet. Ikkunat auki niin paha haju hälvenee, roskat pussiin ja partsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyykit pyykkikoriin, astiat koneeseen, nopea imurointi ja tuuletus. Niin ja vessan pesu ja hanojen kiillotus. Siinä se. Menee 10 min.

Ylimääräiset "roinat" vaatehuoneeseen, sänkyjen alle, tyhjään matkalaukkuun. Minulla on tällaisia tilanteita varten jopa tyhjä pahvilaatikko parvekkeella: siinä iso teksti: Joulukoristeet.

Vierailija
24/33 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyykit pyykkikoriin, astiat koneeseen, nopea imurointi ja tuuletus. Niin ja vessan pesu ja hanojen kiillotus. Siinä se. Menee 10 min.

Tule minun kämpään ,siivous ja tavararöykkiöiden piilotus kestää koko päivän,toista tuollainen sipaisu jossa ei ole oikeastaan siivottavaa yhtään.

No tietysti jos lähtötilanne on ihan kaatopaikka niin ei se ihan niin nopeasti tapahdu. Älä päästä kotiasi noin huonoon kuntoon. Äläkä vetoa lapsiin, minullakin on ja silti on siisti koti. 

Vierailija
25/33 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mutta olen ihan loppu ja en vain jaksa aloittaa. Ap

Jos olet ihan loppu, soita siskolle ja kerro, ettet nyt jaksa tavata.

Vierailija
26/33 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylimääräiset "roinat" vaatehuoneeseen, sänkyjen alle, tyhjään matkalaukkuun. Minulla on tällaisia tilanteita varten jopa tyhjä pahvilaatikko parvekkeella: siinä iso teksti: Joulukoristeet.

Ei hele. :D

Vierailija
27/33 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaan makuuhuoneeseen ja ovi kiinni. Siis ne ylimääräiset vaatteet ja rojut. Ei ihmiset. :D

Vierailija
28/33 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät siis sikolätissä ap. No kyllä sun sisko näkee , ette ole kunnossa. Olet ollut jo kauan masentunut ja sotkun keskellä asuminen masentaa lisää. 

Varmimmin ihminen masentuu ,kun ei tee mitään fyysistä ! Elikkä nyt voit aloittaa, sinulla on ap puolitoista tuntia aikaa itseäsi kuntouttaa.vtaatusti piristyt, kun tuon ajan siivoat ja näet tuloksen.

Vierailija
29/33 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette kutsuneet vieraita??

En ole kutsunut. Sisko soitti, että ajavat joskus kuuden aikaan ohi ja että jos olen kotona niin voivat pistäytyä. Ap

Ei siskoa varten tarvitse siivota.

Niin kai mutta en halua että mun sisko huolestuu siitä, että millaisen sotkun keskellä elän.. tai huolestuu mun masennuksesta. ap

No ehkä olisi hyvä kertoa hänelle, että olet väsynyt ja ihan loppu. Hän voisi ehkä jotenkin auttaa? 

En uskalla, kun en jaksa huolestumista ja jatkuvia soittoja. Ap

Vierailija
30/33 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskon takia ei tarvitse siivota.

Vierailija
31/33 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elät siis sikolätissä ap. No kyllä sun sisko näkee , ette ole kunnossa. Olet ollut jo kauan masentunut ja sotkun keskellä asuminen masentaa lisää. 

Varmimmin ihminen masentuu ,kun ei tee mitään fyysistä ! Elikkä nyt voit aloittaa, sinulla on ap puolitoista tuntia aikaa itseäsi kuntouttaa.vtaatusti piristyt, kun tuon ajan siivoat ja näet tuloksen.

Voi viddu mikä ehdotus. Ei se onnistu noin vaan. 

Vierailija
32/33 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut paljon hyviä neuvoja ja ampunut kaikki alas. Laiskuus yhdistettynä siihen että ei pysty ei -sanaa sanomaan siskolleen on se ongelma.

Vierailija
33/33 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kyläily meni ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän