Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Google arvostelut

Vierailija
22.07.2024 |

Katselin huvikseen kivijalkakauppojen arvosteluja

Joku liike ollut 20v ja vaan 10 arvostelua.

Vaikuttaako negatiivinen arvostelu 

Pienessä vaatekaupassa mitenkään?

Aika vähän ihmiset antaa palautetta???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välitä näistä palautteista oikeastaan yhtään, vaan yritän muodostaa ihan itse sen asiakaskokemuksen omalla käynnilläni, enkä sen mukaan mitä joku arvostelija kirjoittaa.

Kun se mitä itse olen lukenut noita arvosteluja, esim, ravintoloista, niin monista huonoista arvosteluista paistaa läpi se että työntekijöille on vaan sattunut silloin jostain syystä huono päivä, eikä ole osannut sitä sillä hetkellä pistää taka-alalle kun arvostelun kirjoittanut on ollut asioimassa.

Ja sekin riippuu että millä tavalla se arvostelu on laitettu. Jos on laitettu arvosteluksi vain pelkkä yksi tähti mutta ei mitään kommenttia, tai on yksi tähti ja kommenttina tyyliin vain "paskaa", tms,  niin tällaiset arvostelut voi omasta mielestä sivuuttaa täysin ja jättää huomiotta.

Vierailija
2/4 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ihmiset antavat aika vähän arvosteluja. Se ei oikein istu kulttuuriin täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en välitä näistä palautteista oikeastaan yhtään, vaan yritän muodostaa ihan itse sen asiakaskokemuksen omalla käynnilläni, enkä sen mukaan mitä joku arvostelija kirjoittaa.

Kun se mitä itse olen lukenut noita arvosteluja, esim, ravintoloista, niin monista huonoista arvosteluista paistaa läpi se että työntekijöille on vaan sattunut silloin jostain syystä huono päivä, eikä ole osannut sitä sillä hetkellä pistää taka-alalle kun arvostelun kirjoittanut on ollut asioimassa.

Ja sekin riippuu että millä tavalla se arvostelu on laitettu. Jos on laitettu arvosteluksi vain pelkkä yksi tähti mutta ei mitään kommenttia, tai on yksi tähti ja kommenttina tyyliin vain "paskaa", tms,  niin tällaiset arvostelut voi omasta mielestä sivuuttaa täysin ja jättää huomiotta.

Itse katson aina arvostelut. Ei todellakaan kiinnosta mennä jonnekin kampaajalle, joka leikkaa tai värjää hiukset päin honkia tai mennä sellaiseen ravintolaan, jossa niillä tarjoilijoilla tuntuu olevan huonoja päiviä lähes koko ajan tai ruoka ala-arvoista. Kyllähän se todella paljon ravintolasta kertoo jos lähes kaikki arvostelut ovat surkeita.

Vierailija
4/4 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ihmiset antavat aika vähän arvosteluja. Se ei oikein istu kulttuuriin täällä.

Mä asun Briteissä ja täällä ainakin tosi paljon luotetaan Google-arvosteluihin ja samaten Trustpilot-sivuilta saa yleensä hyvän käsityksen siitä mikä on luotettava yritys. Kyllä olen itse ainakin huomannut, että ne yritykset joiden kanssa itsellä on ollut huono kokemus niin hyvin monella muullakin on ollut ja samaten hyvämaineiset ovat hyvämaineisia ihan syystä.