Loppuuko muilla loma huomenna?
Mitkä tunnelmat? Itse palaan tavallaan ihan mielelläni töiden pariin, jännittää mukavasti uudet tehtävätkin, mutta onhan sitä samalla taas yksi kesä takana päin. Ja syyskuussa odottaa omat nelikymppiset! Apuaa!
Kommentit (27)
Loma jatkuu ja jatkuu, pakosta. Ei ole kivaa.
Loma loppuu. Tai nyt pidin kolme viikkoa ja syksymmällä vielä viikon. Masentaa. Aivan ranteet auki tunnelma. Ahdistaa. Onneksi on vielä pari vapaapäivää ennen töihin paluuta.
Kyllähän se loppuu. Ei sinänsä ahdista, työni on mukavaa mutta se on myös raskasta. Saa nähdä jaksaako ensi kesään saakka.
Huomenna taas töihin ja v*tutuskäyrä on korkealla. Olen taas vakavasti harkinnut lopputilin ottamista. Olen 57 ja työhistoriaa on takana jo noin 35 vuotta joten minulle alkaa oikeasti riittämään. Ei pelota karenssit.
Viikko työtä ja sitten viisi viikkoa lomaa. Seuraavaksi puoli vuotta virkavapaata tai irtisanoutuminen. Tulevaisuus on siis vähän auki mitä allkaisi puuhailemaan.
Jään vasta elokuun alkupuolella lomalle. Osa haluaa aina pitää heinäkuussa ja itselleni sopii näin.
No jos on aloittanut lomansa juhannukselta ja on tyypilliset neljä viikkoa lomaa, niin loppuu kyllä. Jotkut lomailee jopa touko-kesäkuussa, jolloin lomat on olleet ohi jo kauan.
Ihmettelen, miten ihan kaikilla voisi olla loma heinäkuun lopussa tai vasta elokuussa. Kuka silloin tekee työt?