Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuuko muilla loma huomenna?

Vierailija
21.07.2024 |

Mitkä tunnelmat? Itse palaan tavallaan ihan mielelläni töiden pariin, jännittää mukavasti uudet tehtävätkin, mutta onhan sitä samalla taas yksi kesä takana päin. Ja syyskuussa odottaa omat nelikymppiset! Apuaa!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lopu muilla loma. Miksi loppuisi?

No jos on aloittanut lomansa juhannukselta ja on tyypilliset neljä viikkoa lomaa, niin loppuu kyllä. Jotkut lomailee jopa touko-kesäkuussa, jolloin lomat on olleet ohi jo kauan.

Ihmettelen, miten ihan kaikilla voisi olla loma heinäkuun lopussa tai vasta elokuussa. Kuka silloin tekee työt?

Vierailija
22/27 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma jatkuu ja jatkuu, pakosta. Ei ole kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma loppuu. Tai nyt pidin kolme viikkoa ja syksymmällä vielä viikon. Masentaa. Aivan ranteet auki tunnelma. Ahdistaa. Onneksi on vielä pari vapaapäivää ennen töihin paluuta. 

Vierailija
24/27 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se loppuu. Ei sinänsä ahdista, työni on mukavaa mutta se on myös raskasta. Saa nähdä jaksaako ensi kesään saakka.

Vierailija
25/27 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna taas töihin ja v*tutuskäyrä on korkealla. Olen taas vakavasti harkinnut lopputilin ottamista. Olen 57 ja työhistoriaa on takana jo noin 35 vuotta joten minulle alkaa oikeasti riittämään. Ei pelota karenssit.

Vierailija
26/27 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko työtä ja sitten viisi viikkoa lomaa. Seuraavaksi puoli vuotta virkavapaata tai irtisanoutuminen. Tulevaisuus on siis vähän auki mitä allkaisi puuhailemaan.

Vierailija
27/27 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään vasta elokuun alkupuolella lomalle. Osa haluaa aina pitää heinäkuussa ja itselleni sopii näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän