Paljonko sinulla/kumppanillasi on lainaa mahdollinen asuntolaina poislukien?
Tuntuu, että porukka aina valittaa ettei ole rahaa mihinkään, mutta silti koko ajan ostetaan kaikkea. Velaksiko kaikki ostetaan?
Kommentit (32)
Eri ihmiset ne jotka valittaa rahanpuutetta ja ne jotka jatkuvasti ostavat jotain.
Velkaa 0€, mukaan lukien asuntolaina.
Nolla euroa. Kaikki on omaa ja omalla työllä hankittu.
T: vanhapiika, 50 v.
Opintolainaa pari tonnia minulla. Puolisolla autolaina, en tiedä paljonko on jäljellä, ei mikään kallis auto alunperinkään.
Muutama satkun luottokortin puolella kun en ole jaksanut säästötililtä kuitata niitä pois kun haluan että säästötililtä on väh. 10 t.
Pari sijoitusasuntolainaa, yht. 170 000e + oma asuntolaina. Ei muita lainoja.
Ei ole lainoja, molemmilla omat talot.
Ei yhtään, ei koskaan. Ei siis asuntolainaakaan. Miksi kysyit?
Vierailija kirjoitti:
Eri ihmiset ne jotka valittaa rahanpuutetta ja ne jotka jatkuvasti ostavat jotain.
Velkaa 0€, mukaan lukien asuntolaina.
No minulla ainakin on eräs kaveri, joka koko ajan valittaa kun on rahat vähissä. Silti lapset saa koko ajan jotain, auto vaihtuu noin kolmen vuoden välein, ainakin kaksi lomareissua vuodessa, vasta rakennuttivat uuden talon ym.
Ostettiin juuri uusi auto, siitä joitakin tonttuja, yhdessä miehen kanssa. Asuntolainaakin on vielä, mutta se päättyy muutaman kk kuluttua 😁, 21v ottamisen jälkeen. Ei ole Visa tms velkoja, käteisellä, tai siis pankkikortilla, kustannetaan kaikki eläminen, myös ns huvitukset, kesän matkat ym.
Mulla 36000, sijoitusasunnosta, vuokralainen hoitaa.
Puolisolla 8000, autosta, vakuutena meidän kakkosasunto.
Ei vaan haluttu sitoa kaikkia tilivaroja ostoksiin.
200 000 asuntolaina
15 000 autolaina
40 000 sijoituslaina
Vierailija kirjoitti:
Aika köyhää, että pitää asunto pistää vakuudeksi, jotta saa ostettua noin halvan autonlouskun. Yritättekö ehkä elää pikkaisen yli todellisen sosiaaliluokkanne?
Minulla ei ole " kumppania" ( hölmö woke sana) eli naista riesanani joten minulla ei ole myöskään velkaa lainkaan. Lapsia minulla toki on kaksikin vaikka varsinaisessa parisuhteessa en olekkaan ollut lasteni äitien kanssa koskaan, sillä en tarvitse naista mihinkään muuhun kuin seksuaaliseen kanssakäymiseen eikä sitä varten kannata omaa naista ottaa vaivoikseen normaali arkeen. Akaton mies on velaton mies.
Putkirempan osuus. -on myös vara maksaa pois heti pidämme likvivaraa hieman. 0len työtön.
s5
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole " kumppania" ( hölmö woke sana) eli naista riesanani joten minulla ei ole myöskään velkaa lainkaan. Lapsia minulla toki on kaksikin vaikka varsinaisessa parisuhteessa en olekkaan ollut lasteni äitien kanssa koskaan, sillä en tarvitse naista mihinkään muuhun kuin seksuaaliseen kanssakäymiseen eikä sitä varten kannata omaa naista ottaa vaivoikseen normaali arkeen. Akaton mies on velaton mies.
Naisen ylläpitoon menee kyllä uskomattoman paljon rahaa. Yleensä naisten tulot ovat huonot tai lähes olemattomat ja haluavatkin parisuhteeseen useimmiten vain elintasoaan kohottaakseen. Jotkut kutsuvat kullankaivajiksi, toiset lokeiksi, mutta yhtä ja samaa ne ovat kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän sopimuksen olet vuokralaisen kanssa tehnyt, sulla ei mitään riskiä.
Minulla ei yhtään velkaa. Miehelläni voi olla jotain pieniä osamaksujuttuja ja visalla miinusta. Sen rahankäyttö on vähän turhan höveliä.
Ei yhtään