Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haikailen exän peräänsanokaa minulle ettei kannata, vai kannattaako?

Vierailija
21.07.2024 |

Suhteemme kesti vain 5kk ja se päättyi väkivaltaisesti ja yllättäen kun tein kännissä jotain äärimmäisen typerää ja pahaa. Myös exäni on juoppo , juoppo joka kieltää ongelmansa ja syyttää vain minua alkoholistiksi. Olen vähentänyt juomista reilusti mutten vielä kokonaan lopettanut. Luultavasti hän edelleen kiskoo kaljaa aamusta iltaan, paitsi työpäivinä vain illalla. 

Silti haluaisin vielä yrittää hänen kanssaan, mut vain jos hän lopettaa tai edes vähentää juomista, muuten en pysty että itse pystyn olemaan juomatta /juomaan vähemmän.

Tein listan hyvistä ja huonoista puolista, niitä oli yhtä paljon, mutta huonot puolet oli painavampia ja silti  

Muutin hänen kanssaan yhteen toiselle paikkakunnalle ja näin siellä usein unta missä asun/olen taas kotipaikkakunnalla ja muistan hänet ; vieläkö olen hänen kanssaan? Miksi hän ei ole soittanut minulle? Pitäisikö minun soittaa hänelle?

Luulen että tuo oli enneunijotenkin alitajuntani tiesi. Olen asunut taas useamman kuukauden kotikaupungissa kun kaikki meni pksi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä kahden juopon ei kannata olla yhdessä.

Vierailija
2/15 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Kokeileva selvittää ensin oma pääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki exiä haikailevat eivät ole löytäneet vielä parempaa tilalle. 

Vierailija
4/15 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että molemmat juopot löytävät paremman?

Vierailija
5/15 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden juoponhan just kannattaa olla yhdessä. Kuka muu niitä muka kestää?

Vierailija
6/15 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen muita mut toivon yhä että exä ottaa takaisin. Samalla järki sanoo ettei kannattaisi edes huolia takaisin ko ne huonot puolet, huonot jutut ko tapahtui mitä tapahtui.

Vierailija
7/15 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sai ihme raivokohtauksia jolloin paiskoi tavaroitani lattialle ja hakkasi nyrkeillä pöytää ja kerran melkein paiskasi työkengät mun naamaan/melkein löi mua niillä naamaan mut sai hillittyä itsensä.

-ap

Vierailija
8/15 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ilmaisen terapeutin tai henkisen opettajan että pääsen yli

AP

Vierailija
9/15 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa!!!

AP

Vierailija
10/15 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kun tein kännissä jotain äärimmäisen typerää ja pahaa"

Ehkä olisi hyvä että vähennät alkoholit minimiin tai selvä (jotain kivoja vaihtoehtoja sille elämään), sitten mietit miten saa pois sen ettet tee pahaa tulistuksissa tai mitään ikävää, koskaan. Miten otsalohkon ja takalohkon hallinta. Sen jälkeen vasta mieti parisuhdetta jonkun kanssa. Miten hallita oma käytös, hormonit, kaikki - sitä muutkin miettivät usein. Jos toinen juo, toinen voi  sekoilla ja syntyy taas siitä soppa. Ei voi käskeä sitä toista lopettamaan, jos ei sitä sitten tee. Ehkä hän ei uskalla enää palata yhteen, jos oli väkivaltaa. On myös lyömätön linja jossa voi nimettömänä jutella (miten saa pois alkoholin ja väkivallan), mutten tiedä mitä ne muuten sanovat, onko hyvä vai ei. Mieti mikä helpottaa ja auttaa sua.

Vierailija
11/15 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt alkoholin käyttöä runsaasti ja toivoisin että exäni vähentäisi myös, tai lopettaisi kokonaan jos oltaisiin vielä yhdessä.

Kaipaan häntä edelleen, vaikka selvisi ettei hän maksanut vuokria 8kk joista asuin siinä asunnossa 3kk.

Vierailija
12/15 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen viesti Ap

Vierailija
13/15 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on ex syystä 

Vierailija