Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

80 v äitini haluaa matkustella ja vaatii meitä mukaan

Vierailija
21.07.2024 |

Sanoo, että jos oikeasti rakastamme häntä, maksamme hänen matkansa ja tulemme itse mukaan. Hän haluaisi nähdä Nepalin ja Madagaskarin ja on jo tehnyt matkasuunnitelman meille majoituksineen, hintaa on yli 20 000 euroa. Hän sanoo, että emme kai riistäisi häneltä elämänsä toivetta nähdä nämä paikat ja jos oikeasti häntä rakastamme, emme tekisi niin. 

Apua! Mitä pitäisi tehdä? Jos emme lähde näille matkoille ja maksa niitä, äiti voi henkisesti musertua. Olemme ihan lirissä. Kai on pakko nostaa säästöt ja varata nuo matkat?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän houkutella tyttären perhettä jos mille matkalle, maksaisin kaikki mut eivät lähde. Tiedän ettei heillä oo liikoja rahoja, ois kiva mennä porukalla. Mut ei.

Vierailija
22/26 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita äitisi puhelin numero niin minä mielelläni lähden hänen kanssa reissuun. Onko äitisi mukava ihminen?

Mekin ilmoittaudutaan jos Murmelikin saa lähtee. Missä kunnossa mummelisi on? Minulla on kokemusta vanhustenhoidosta vaikka en ole minkään hoitsualan koulutettu. Vakuutukset pitää olla hoidettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 000 euroa on kyllä erittäin paljon yhdestä matkasta. Nepaliin kyllä varmasti ainakin pääsee huomattavasti halvemmallakin. Siellä hotellit eivät maksa yhtään mitään ja lentoliput tällä hetkellä n. 618 eur syyskuussa edestakaisin.

Tuossa on matka Nepalista Madagaskarille mukana. Äiti kammoaa vanhan hotellin hajua ja siksi majoitus on tehtävä kalliissa hotellissa.

AP

Vierailija
24/26 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 000 euroa on kyllä erittäin paljon yhdestä matkasta. Nepaliin kyllä varmasti ainakin pääsee huomattavasti halvemmallakin. Siellä hotellit eivät maksa yhtään mitään ja lentoliput tällä hetkellä n. 618 eur syyskuussa edestakaisin.

Tuossa on matka Nepalista Madagaskarille mukana. Äiti kammoaa vanhan hotellin hajua ja siksi majoitus on tehtävä kalliissa hotellissa.

AP

Mikä estää sua lähtemästä?

Vierailija
25/26 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritän houkutella tyttären perhettä jos mille matkalle, maksaisin kaikki mut eivät lähde. Tiedän ettei heillä oo liikoja rahoja, ois kiva mennä porukalla. Mut ei.

Olisiko ylpeyttä?

AP

Vierailija
26/26 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää kompromissi ja käykää vaan toisessa paikassa. Ja jos äiti on matkustuskunnossa vielä vuoden päästä niin sitten menette toiseen.

Minä olen käynyt molemmissa ja kyllä Madagaskar peittosi Nepalin mennen tullen. Se on siitäkin kätevä paikka vierailla kun ei ole aikaeroa.

Minun molemmat vanhemmat ovat kuolleet ja kyllä toisaalta harmittaa kun en vienyt varsinkaan isääni safarille Keniaan tai Tansaniaan. Hän tykkäsi aivan valtavasti katsella luonto-ohjelmia ja olisi ollut haltioissaan safarilla. No nyt minä käyn safareilla mieheni kanssa ja muistelen isääni kun katson Itä-Afrikan upeaa savannimaisemaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä