Lue keskustelun säännöt.
Neuvoja, neuvoja!!
03.02.2007 |
Kertokaa nyt, että mikä auttaa raskausarpiin??? Itselläni on muutaman millin välein vatsassa n. 20cmx20cm alueella todella syvät arvet ja niistä olisi kiva päästä joskus eroon! ..tai lähinnä että ne vaalenisivat! Arvet tuntuvatkin kun kädellä vie ihoa pitkin, ja tiedän että bikineistä on turha koskaan enää haaveilla, mutta pääsisin itse sinuiksi mahani kanssa ja uskaltautuisin riisuutumaan yleisissä saunoissa, pukuhuoneissa jne...
Kommentit (2)
Välillä näyttää, että ne ois muka vaalentunu (taitaa olla toiveajattelua) ja välillä taas et tummempia. Mutta siinäpä ne ovat. Ja kaiketi pysyvät. Saisi edes niitä makkaroita pois sieltä arpien alta =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ilmeisesti ne vaan vaalenee ajan kuluessa, näin olen käsittänyt. Joku kai mietiskeli palstalla aiemmin, että auttaisko Arbutin, joka kai vaalentaa myös couperosa-punoitusta. Kyllähän iho pikkuhiljaa kiinteytyy, mutta ne arvet on tosiaan kai ikuisia. Mutta olen itse ajatellut, että minkäpä niille voi, ja onhan niiden syykin sen arvoinen :) On se kyllä jännä, että tämäkin on niin yksilöllistä, toisille ei tule ollenkaan ja toisille siitäkin edestä! Itsellänikin on raskausarpia vaikka muille jakaa :)