Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksette nauti parisuhteestanne?

Vierailija
19.07.2024 |

En ymmärrä miksi tuhlata parisuhde mikä rakentuu kahden ihmisen varaan riitelyyn, seksittömyyteen, ilottomuuteen ja toisen haukkumiseen. Tässä itse nyt toista vuotta ilman kumppania ja antaisin mielelläni suhteeseen kaiken tarvittavan. Sitä huomaa näin yksin ollessaan ettei mikään materia tms tuo onnea kun ei sitä voi kenenkään kanssa jakaa.

Nytkin itsellä siisti okt sisältä ja ulkoa, auto, pyörä, skootteri, mökki järven rannalla, lapset isoja ja omillaan, tilillä ja rahastoissa rahaa, kaapissa ruokaa jo liiaksi asti kun tykkään tehdä ruokaa sekä leipoa vaan ei ole syöjiä, hirveät halut, hyvä kroppa kun ei ole ollut muuta tekemistä kuin harrastaa liikuntaa. Olisi kiva jonkun kanssa grillailla ja saunoa. Nauraa ja pelailla. Ottaa muutama siideri tai korjata viini. Ja juuri sen kumppanin ei ystävän joka ei tänne jää vaan menee omaan kotiinsa. Sen jonka kanssa voi kömpiä puhtaisiin lakanoihin ja herätä aamulla hönössä miettimään mitä ihanaa tehtäisiin aamupalaksi ja painua uudelleen lakanoihin. 

Mutta ei yksin ollaan ja masentaa sen verran että tänään ei jaksa kiinnostaa mikään. Olen elänyt parisuhde-elämää yli 25 v joten tiedän mitä nyt tämän tilalla voisi olla. Ei kiinnosta sinkkuelämä tai yhden illan jutut ei sitten yhtään pätkää. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasitko itse arvostaa parisuhdettasi aiemmin vai pitikö jäädä yksin, että opit?

Ei siinä siis mitään, aika yleistä.

Vierailija
2/6 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei se riitä, että toinen haluaa olla suhteessa jos toinen ei osaa tai kykene. Ja kyllähän sitä itsekin tässä matkan varrella on jatkuvasti oppinut. Mutta hyvä olisi molempien joustaa ja oppia ennenkuin on liian myöhäistä ja herää tähän tilanteeseen ettei sitä suhdetta enää niin vain löydetä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä unelmoida. Minä taas olen tyytyväinen itselliseen oloon. Joskus toki kaipaan yhdessä oloa. Alkoholia en kaipaa, en edes seurassa ota. Toki toimivassa parisuhteessa on omat hyvät puolensa. Kuntoilen, jos fyysiset sairaudet saa parempaan kuosiin jotta onnistuu kohtuullisin kivuin tai kivutta.

Vierailija
4/6 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät vaan optiosi ja suoritat rituaalisi. Kaikenlaisia sijaistoimintoja löytyy...vai?

Vierailija
5/6 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parisuhde on paska.

Vierailija
6/6 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaikkien kanssa vain onnistu. Voit antaa kaikkesi ja tehdä kaiken oikein, mutta toinen silti kohtelee huonosti. Ja sitten sitä on jonkin aika jumissa lasten tai talolainan tai kuka minkäkin takia ennen kuin pääsee irti.

Ja tuossa tekstissäsi ei ollut yhtäkään sana henkisestä puolesta. Itse haluan henkisen yhteyden. Kuvaamasi asiat saa melkein kenen kanssa vaan, mutta en halua ketä vaan noiden ulkoisten ja tavallisten asioiden takia. Haluan sukeltaa sieluun ja joillakin sitä hädin tuskin on. Tai edes kykyä keskustella syvällisiä. Onneksi sellaisen löysin kuitenkin vierelleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme