Oletko ollut lentokoneessa raskaana ollessasi?
Kommentit (9)
Kyllä olen. Kaikissa kolmessa raskaudessani, vähän eri vaiheissa. Kuopusta odottaessa käytiin Thaimaassa, viikkoja oli jotain 28 tienoossa. Kaikki meni tosi hyvin, ei mitään erikoista.
Olen. Olin noin kuudennella kuulla raskaana. Raskaus ei vaikuttanut lentomatkaan mitenkään.
Joo, viikolla 27? Sain kureutuneen suolistotyrän lentokoneessa vaikka tarkastuksessa viikkoa ennen kaiken piti olla ok. Hätäleikkaukseen päädyttiin, melkein tekivät hätälaskun muualle eurooppaan, mutta onneksi ehdittiin Suomeen.
Epäilen et ne nousut ja laskut vaikutti. En enää ikinä lennä raskaana. Epäilen ettei vahva kipulääkityskään ollu hyväksi vauvalle, koska pientä häikkää on nyt isonakin.
Olen, rv 34 olen lentänyt kotiin lomalennolla, mukana vielä 5v6kk ja 2v4kk ikäiset. Ja toki puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Olen, rv 34 olen lentänyt kotiin lomalennolla, mukana vielä 5v6kk ja 2v4kk ikäiset. Ja toki puoliso.
Moukkamaista. Hirveä riesa kaikille matkustajille ja henkilökunnalle kun aletaan sitten huonolla tuurilla hätälaskua tehdä ja hirveä haloo koneessa.
Loppuraskaudesta en ole lentänyt. Ajattelin jo aivan lapsen turvallisuutta ja omaa myös. Veritulppariskikin valtava.
En. Odotin kaksosia ja vältin ylimääräisiä riskejä.
Olen, muistaakseni viikolla 25, kui?