Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaan luuserit harrastaa seksuaalista häirintäää tahallaan

Vierailija
18.07.2024 |

Tmä on minun ja monen tuntemani ihmisen mielipide eikä muutu vaikka kuinka ulisisitte. Älkää olko luusereita, älkää häiritkö!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ja onhan se todella säälittävää koskea tai muuten ahdistella väkisin. Erittäin noloa, kun toinen ei halua. Jopa likaista.

Vierailija
2/9 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja onhan se todella säälittävää koskea tai muuten ahdistella väkisin. Erittäin noloa, kun toinen ei halua. Jopa likaista.

Ja noloa tuolle ilmiölle naureskelukin on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä harrastan sitä vain vahingossa. Kerrankin tuikkasin kikkelin jonku muijan pilluun ihan vahingossa kun mulla on niin iso ja se sattui kulkemaan läheltä ohi.

Älä viitsi

Vierailija
4/9 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt enkä kuullut sellaista tapahtuvan, mutta en käy myöskään räkälöissä tai liiku sikojen aikaan liikenteessä syystäkin. Pyrin mahdollisuuksien rajoissa välttelemään paikkoja joissa voisi tapahtua ikäviä asioita.

Yksi kerta muistuu mieleeni nuoruuden tanssiravintolasta Lahdesta, kun käsi tarrautuu vaimoni pakaralle baaritiskillä ja mitään ajattelematta nappaan sen rannelukkoon ja pyöräytän ranteen sijoiltaan. Vaikka Luhdan ilmava takki suhahtaa äänekkäästi, niin kohde ei lennäkään näyttävästi lattialle vaan ranteen nivelet antaa myöten ja korvausjuttuhan siitä sitten tulikin. Tein väärin ja pyysin paljon anteeksi tapahtumaa, koska likainen käsi lähestyi seksuaalisessa mielessä vaimoni pakaraa kohti.

En voinut asialle mitään, kun liike lähti selkäytimestä ja järjellä ajateltuna olisi pitänyt antaa käden saavuttaa vaimoni takamus ja katsoa sivusta mitä käy. Portsari tuli väliiin ja homma meni viralliseksi. Alkoholin piikkiin en voi asiaa laittaa, koska olen tehnyt samalaisia juttuja selvinkin päin, koska itämaiset liikkeet lähti selkäytimestä ajattelematta.

Kalliiksi tulee pidemmän päälle. Olisi tosi hyvä että pojat ja miehet ei rikkoisi ihmisten koskemattomuutta ettei joukossamme liikkuvien sankareiden "vaistojen" tarvitse kytkeytyä päälle ja alkaa myöhemmin maksaa "paskiaisille" korvauksia huonosta käytöksestä.

Monissa tilanteissa voi olla henkikin vaarassa, kun ne muinaiset itämaiset tekniikat ottaa vallan kehosta ja tekee ikiaikaisia rituaaleja muinaisille temppelidemoneille.

Vierailija
5/9 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta missä menee se raja että häirintä on häirintää?

Minua häiritsee jos edes katsotaan silmiin. En voi sietää sitä.

Vierailija
6/9 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, persut harrastaa sitä aina kännissä ja läpällä.

Vierailija
7/9 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta missä menee se raja että häirintä on häirintää?

Minua häiritsee jos edes katsotaan silmiin. En voi sietää sitä.

Varmaankin tuossa tilanteessa käännät katseesi toisaalle nutra tuijottaja tekeev kaikkensa katsoakseen sinua edelleen silmiin, eikänlopeta, vaikka tässä kohtaa sanot, et anteeksi mutta seuraamisesi ei tunnu minusta mukavalta, eikä hän tämännkuultuaan lopeta toimintaansa. 

Mutta joo.Itse kounnjoskus hyvin kiudallisena kun treffikumppania vaikutti kiinnostavan enemmän ensin hänen kengän lärkensö myöhemmin ravintolan pöytä tai etäänpänä olleen herran tweed akki (, joka oli kyllä minustakin kauniin värinen) kuin katsoa ninua kohti, saati, että olisi katsonut, edes hetken suoraan silmiin 

Vierailija
8/9 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet pidetään irti toisesta, jos ei ennakkoon ole muuta sovittu!! Kuinka v..un vaikeaa luuseriukoille on tuo ymmärtää?  

Vierailija
9/9 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kädet pidetään irti toisesta, jos ei ennakkoon ole muuta sovittu!! Kuinka v..un vaikeaa luuseriukoille on tuo ymmärtää?  

Yhtä vaikeaa kuin luuseriakoille. Touché.