KERROSTALO ASUJAT muistakaa että HILJAISUUS alkaa klo. 22.00!
22.00 jälkeen EI KÄVELLÄ RAPUSSA, EI PESTÄ PYYKKIÄ, EI TISKATA, EI KÄVELLÄ ASUNNOSSA, EI TEHDÄ RUOKAA, EI KÄYDÄ SUIHKUSSA, EI VEDETÄ VESSAA.
Näin sanoo ihan järjestyssäännöt ja niitä noudatetaan.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos pitäisi päästä töistä klo 22.00? Pitääkö jäädä ulos odottamaan aamua.
Olet epäilyttävä. Kunnolliset ihmiset käyvät töissä klo.7.00 - 16.00. Välissä on 1h ruokatunti klo.11-12.
Iltavuoro 13-21, yövuoro 21-07
Ei. tuo on luonnotonta ja vain jotkut perversioon taipuvat ihmiset voivat tehdä tuollaista. Ainoa oikea työaika on 7-16.
Porvoossa ei kannata joutua sairaalaan 16-7 välillä :D
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä mutta ikävä kyllä tälläisiä kyyliä oikeasti on. Vanhassa kodissa mies sai valitukset kun iltavuoron jälkeen klo 23 kävi suihkussa ja lämmitti mikrossa ruokaa.
Korkein oikeus antoi määräyksen aikoinaan, että suihkussa saa käydä milloin vaan.
Ei.Nykyään kun kotona väkeä hiljaisuus tulee joskus 01-03.Pitäs muuttaa nuo säännöt.Ja kun asuntoo hakee pitäs alueet tietää" tähän tääl hilj.klo 23..täällä 03.."joillain hiljaisuus klo 7..p äivä nukutaan taas jaksetaan yö kulkee..
Naapuri huuhteli pyttyään klo 23.30 aikaan, no tietysti valitin hänelle. Vinkkasin että jos on ihan pakko käydä vessassa hiljaisuuden aikaan niin voi jättää vetämättä ja tehdä sen sitten aamulla. Hän siihen että pitääkö jättää paskat pyttyyn muhimaan yöksi. Minä sivalsin että käy aamuisin kakalla kuten normaalit ihmiset. Menipä naapuri sanattomaksi!
Vierailija kirjoitti:
Naapuri huuhteli pyttyään klo 23.30 aikaan, no tietysti valitin hänelle. Vinkkasin että jos on ihan pakko käydä vessassa hiljaisuuden aikaan niin voi jättää vetämättä ja tehdä sen sitten aamulla. Hän siihen että pitääkö jättää paskat pyttyyn muhimaan yöksi. Minä sivalsin että käy aamuisin kakalla kuten normaalit ihmiset. Menipä naapuri sanattomaksi!
:DD
Tästä syystä paskon klo 22 jälkeen aina parvekkeen kaiteen yli.
Nykyajan axinat edes osaa elää normaalisti, tai hiljaa kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Luulet varmaan olevasi hirveän nokkela. Ajattele jos ihmisellä on vaikka Chrohnin tauti. Onko sitten kiva kun paskat tulvii pytyn yli ja katon äalakertaan tulee ripulitsunami?
Järjestyssäännöt on muinaista paskaa. Asioista säädetään nykyään järjestyslaissa, joten mitään ns. hiljaisuusaikaa ei ole, eikä häiriköinti ole päiväsaikaankaan sallittua.
112 ja poliisi paikalle, jos joku toistuvasti häiriköi ihan mihin aikaan tahansa. Jokaisella on kotirauha, joka ei oikeuta huudattamaan stereoita päivälläkään. Ja samalla ilmoitus isännöitsijälle, koska se ei saa automaattisesti tietoa poliisin käynneistä.
Ap tulisi varmaan hulluksi meidän naapurina, kun mulla on ibs ja miehellä refluksi,toinen ripuloi ja toinen oksentaa sama mitä kello on.
Vastoin ap:n väitettä suihkussa ja vessassa saa käydä normaalisti yöaikaankin. Kyllä on vaikeaa hänellä, kun ei sopeudu sivilisaatioon, jossa moni tekee yötyötä tai harrastaa jopa seksiä :D
Vierailija kirjoitti:
Hänenä toimittaisin sulle seuraavat yöpaskat äänettömästi muovipussissa tai ekologisesti ilman sun postiluukkuun.
Kiinteistöliitto haluaa päästä helpolla. Eivät osaa puuttua ongelmiin, niin todetaan ettei ongelmia ole. Vessassa saa käydä, ruokaa laittaa jne mutta musiikkia ei saa kuunnella tai telkkua katsoa niin että äänet kantautuvat naapuriin. Tämä on "hiljaisuuden" idea.
Onneksi armeijassa opitaan mitä ja miksi on hiljaisuus.
Ennen vain todelliset häiriköt aiheuttivat ongelmia yöaikaan. Itse onnistuin elämään aika pitkään ennen kuin ensimmäinen sattui kohdalle. Nykyisin "koska minä haluan"-ihmiset alkavat olla jo valtavirtaa.
Jos joku esim. soittelee häiritsevästi musiikkia, puhe ei auta eikä isännöitsijä tee asialla mitään, ainoaksi keinoksi on alkaa luukuttaa musiikkia noin tunti sen jälkeen kun kaveri on käynyt nukkumaan.
Saako nussia APn äitiä perseeseen? On meinaan kovaääninen nainen kun saa perseorgasmin.
Ei tietenkään hiljaisuuden aikana, tonttu!
Provohan tämä mutta ikävä kyllä tälläisiä kyyliä oikeasti on. Vanhassa kodissa mies sai valitukset kun iltavuoron jälkeen klo 23 kävi suihkussa ja lämmitti mikrossa ruokaa.