Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäikö ero sinulle kehomuistiin/alitajuntaan?

Vierailija
17.07.2024 |

Vaikken ajattelisi asiaa, mieli madaltuu itsekseen eron vuosipäivänä. Siis kaksi kertaa vuodessa -silloin kun avioliitto hajosi ja ensimmäiset paperit laitettu sisään. Toisen kerran lopullisen eron aikaan. 

Ei jaksaisi... Olen jatkanut elämääni, on ollut seksiä ja ihastusta. Silti mieli painuu alas ja ikävä muistoineen hyökkää jostain.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suru tulee ja menee. Heti eron jälkeen se tuli päälle koko ajan, nyt kolmen vuoden jälkeen enää silloin tällöin. Kestää viikon tai kaksi ja hellittää. Ehkä se joskus lakkaa kokonaan. En tiedä minkä muistin varassa se on.

Vierailija
2/6 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. En muista edes vuotta. Jos joku tunne tulee, niin tyytyväisyys siitä että lähdin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suru tulee ja menee. Heti eron jälkeen se tuli päälle koko ajan, nyt kolmen vuoden jälkeen enää silloin tällöin. Kestää viikon tai kaksi ja hellittää. Ehkä se joskus lakkaa kokonaan. En tiedä minkä muistin varassa se on.

Samoja fiiliksiä, erostani on yhtä kauan. Olen vain huomannut, että se toistuu näinä tiettyinä aikoina erityisesti. 

Ap

Vierailija
4/6 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jäänyt. En edes muista asiaa enää.

Vierailija
5/6 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ero ja päivämäärä. Mutta pettäminen ja valehtelu on kyllä iskostunut sisimpään pahana luottamuspulana. En tiedä miten päästä noista eroon.

Vierailija
6/6 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jäänyt. En edes muista asiaa enää.

Olin saman ihmisen kanssa yli 20 vuotta. Ero ei tullut ihan puskista, mutta melkein. Ja tapahtumaketju oli kaikkiaan traaginen. 

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi