Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^**Lokahaaveet-Lauantai 3.2.**^^

03.02.2007 |

Ja taas uutta pinoa

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/31 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin teidän aikaisempia pinoja ja kyllä tulee melkein kaikilla vastaan tuo, että oireita tuntuu vaikka miten sitten tuliskin negaa testissä...Ihan sama ' vika' täälläkin, viime kierrossakin olin oviksen jälkeen ihan varma raskauspahoinvoinnista ja nippaisuista vatsanpohjassa...samoin nyt on olo ihan kuin olisi jo tärpännyt, vaikka ovis ois vasta nyt meneillään :) Kyllä ihmismieli osaa temppuilla!

Muutamia kysymyksiä tässä kolmatta yrittäessä on tullut mieleen...onko muiden perheissä tupakanpolttajia? Siis minulla mieheni polttaa, on luvannut lopettaa jos raskaudun, mutta välillä kyllä usko meinaa loppua tuohon lupaukseen....Onkohan sillä vaikutusta minkä verran yritykseen?

Samoin epäilyttää oma ' huono kunto' , ylipainoa on noin 10kg ja todellakin rapakunnnossa olen....sekin kun varmasti vaikuttaa onnistumiseen ja etenkin siihen miten sen ihanaisen odotuksen sitten jaksaa ja kestää :)

No, tsemppiä jännittäjille! Tiedän, että itsellekin tulee vielä piinalliset ajat, kun aikaisemmat lapsoset on testattu plussaksi vasta viikoilla 5 ja 6 niin joutuu oottelemaan.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh, unohtui vielä nuo maagiset lukemat viestin lopusta :)

eli 16/28, 2yk

myrskyruusu

Vierailija
24/31 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myrskyruusu,oon miettiny tota ihan samaa kun avokki alko taas polttaan syksyllä:/ toivon niin et se ei vaikuttais radikaalisti raskautumiseen ja vielä enemmän et se kessuttelu loppuu kun jotain hyppää mun masuun 9kk:ks!:) vähän ehkä ahistaa toi polttamien..

p02p06 ,siis se oli niin vallottava pörris,iih<3 51,5senttiä ja 3700g ihanuutta!tahtoo omaksi myös:(

näin myös kaksoset..aika isot semmoset.melki 3kiloo/vauva!hui..

mut vitisit mikä fiilis.niin onnellinen ystin puolesta ja niiin haikee kun on niiiiiiin kaukana samasta tilanteesta:( niisk..

on.mulla on joku ihan ihme juttu tuolla alamahassa!?tuntuu kun joku nykis kudosta siellä..vähän ku elohiiri mut voimakkaampi.ei mikään jomotus tms.ihan uus juttu ja tuntuu tosi ilkeeltä:/ ollu eilisestä ja lisääntyny tänään..

ja edelleen kahlataan saharan kuivuudessa;)

miehet lähti varpajaisiin ja mää möllötän kotona,hö.

no mut illanjatkoja nyt till alla..

meen haaveileen vaaveista!

kp.13 yk10

Vierailija
25/31 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä oo jaksanu kirjotella, oon ollu henkisesti ja fyysisesti niin väsyny viimeaikoina. hautajaiset, uuden työn aloitus ja tyttö kovassa kuumeessa. (johan olikin ainaki melkein viikon lähes terve...)

ja tätä kaikkea tietenkään ei hirveesti paranna se että täti kurvas tänään paikalle just kun hautajaiset alko. järkyttävää vuotoa, yleensä ei ala näin rajusti.

kipujakin on, tosin se ei oo uutta. mulla oltava vähintään burana 600 ekoina päivinä.

ihmettelen vaan mistä ne tissien viiltelykivut ja vatsan vihlomiset yms. sitten johtui? oisko sit kuitenki kemiallinen raskaus kun on niin kovaa vuotoakin? ennen menkkoja mulla ei koskaan mitään tuntemuksia ole ollut. jaa-a, enpäs tiiä.

harmittaa tietty et ei tärpänny, mut paljon vähemmän ku luulin. no, eka kiertokin vasta oli menossa, joten ei mitään kiirettä vielä. toisaalta parempi näin, saan aloitettua työn kunnolla. ei nyt sit heti ainkaan tuu mitään pahoinvointeja yms. työtä häiritsemään.

pahoittelut milennalle ja oli muitakin joille täti tullut! tiedän tunteen... =(

onnittelut tietty plussanneille!

nyt poistun lohdutettavaksi miehen kainaloon. illanjatkoja!

sannuska

Vierailija
26/31 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille, joilla täti hyökännyt. Paljon onnea plussanneille!

Vähään aikaan ei ole tullut kirjoiteltua. Lukemassa olen kyllä käynyt päivittäin.

Tari: Koska meinasit testata uudestaan? Toivottavasti saisit plussan. bdbd

(.): Parina edellisenä päivänä minäkin yrittänyt metsästellä napukkaa, jotain löytyikin, mutta en tiedä onko se juuri se vai jotain muuta, eikä ole muutamaan päivään muuttunut mihinkään. Tänään luulen, että ovis olisi, en ole kyllä koskaan ennen sitä tunnistanut, mutta nyt illalla alkoi pistämään oikealle puolelle alavatsaan, ei oikein missään asennossa ole hyvä, nyt vähän helpottanut. Outo tunne, harmi kun ei ole ovistikkuja niin oisin voinu testata ja varmistaa onko se ovis vai jotain muuta. Tänään kp 26/32-49, periaatteessa se voisi ollakin kun tuo kierto nyt alkoi heittelemään viime kierron/keskenmenon jälkeen. Saa nähdä. Viikon päästä pitäisi normaalin kierron mukaan menkkojen alkaa. Tää kierto mennyt kyllä aika helposti, mutta hitaasti. Kai se jännitys ja stressaaminen alkaa taas kun kierto lähenee loppuaan. Nyt menen lukemaan vauva-lehteä ja varmasti pian nukkumaankin.

Paljon tsemppiä piinailijoille ja kaikille meille plussasäteitä ~~~~~~~~

Hyvää yötä!!

F@iry

Vierailija
27/31 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Aiemmista viesteistä. Toivotaan parempaa onnea kaikille tädin yllättämille seuraavaan kiertoon.

Tupakasta. Meillä poltti molemmat ja todella paljon, kun esikoinen sai alkunsa noin puolisen vuotta pillereiden lopetuksen jälkeen. (ja huom, silloin ei mulla ollu hajuakaan ovisajoista ja napukoista tässä määrin =D ) Itse lopetin silloin samantien, mies heti, kun esikoinen syntyi.

Minä olen sortunut molempien imetyksen loputtua aloittamaan tupakin uudestaan, mies ei ole yhtään sauhua vetänyt. Ja kuopushan sai meillä alkunsa yhdestä ainoasta yrityskerrasta..

Eli mun kokemuksien perusteella ei pahemmin oo tupakka vaikuttanut.

Mutta mä oon tätä nykyä varsin taipuvainen uskomaan enempi yksilöön, eli toisilla vaikuttaa joku toinen asia, toisilla toinen. Jos esim on häikkää kilpparissa, vitamiini/hivenainetasapainossa/munuaisissa (siis vaikka tietämättään) niin silloin saattaa olla myös muutenkin herkempi muille ulkoisille tekijöille. Ja niinkun itsekkin oon saanu karvaasti kokea, niin ei tää lapsen " teko" todellakaan ole aina niin helppoa vaan melkosten sattumien summa.

Joo, nää on vaan mun omia spekulointeja joita ei kannata niin vakavasti ottaa.

Hyvää yötä toivottelen

Vierailija
28/31 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tultiin perheen kans kylästä...oli kiva pitkästä aikaa irtaantua koko 4henkisen katraan kans kylään tuttavaperheeseen. Kyllä nää viikonloput on sitten ihania!! :D

Kiitos kaikille ihanista tsemppailuista, toivoa kyllä vielä tosiaan on, kun vaan malttais odottaa!

Pahoittelut LOTALLE ja toivottavasti ensi kierrossa tärppää!!+++

MYRSKYRUUSU:lle kysymys. Onko sulla millä viikoilla ja millä testillä (apteekin vaiko labran pissa/verikokeella) selvinnyt raskaudet. Taidetaan olla kummatkin sellaisia vähähormonaalisia tyyppejä kun mullakin on vasta 5-6viikoilla näkyny raskaudet. Tässä sit ois viikkoja kasassa 4+3 huomenna 4+4 jos sitä nyt ylipäätänsä mitään odottaa edes!!

Esikoisen raskaus selvisi 5+3 viikoilla ja toisen raskaus kp43/30 eli mitkähän viikot ne nyt olisikaan...anyway, siis melko myöhään!

Pitää nyt lähteä nukkumaan, huomenna edessä uusi päivä ja uudet kujeet...ja uudet puheet täällä palstalla!!

Plussatuulia kaikille!!!!!!!

/neutraalimpi Catry ;P

Vierailija
29/31 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken kirjoiittelin jo piiiitkän stoorin mutta tietenkin piti tapahtua jotain ja kaikki hävis. Nooh nyt uus yritys.

Kiitos kaikille kannustajille ja tsemppaajille, ootte kultasia ko jaksatte ajatella niin kauniisti ja tsempata kun sitä kovasti kaipaa!! Edelleenkän ei ole menkoista kuulunut mtn.

Lotalle pahoittelut epätärpistä ja plussatuulia toivottelen sinulle, ja tiete nkin kaikille muillekin!!

Myrskyruusulle kysymys: Millä viikoilla ja millä testeillä (apteekin, labran veri/pissakoe) on sun raskaudet selvinneet?Mitä oireita sulla on ollut ennen sitä. Täälä taitaa olla kohtalontoveri, itselläni esikoisen raksaus selvisi5+3 ja toisen kp43/30..mitkähän viikot nuo nyt lieneekään, mutta anyway melko myöhään on selvinneet. Sitten onkin näkynyt jo melko vahvasti että odottaa. Esikoiselta tein apteekin oman raskaustestin ja toiselta vein labraan pissan josta tekivät aivan normaalin testin, ei mtn hcg arvojen mittausta, vaaan ihan perustesti...liekkö liuskaa käyttäneet!!??

Mutta jään odottelemaan jospa sitä kuulis huomenna uusia plussa uutisia, ja mahd täti uutisia(joita toivottavasti ei tule kellekkään meille pitkäääään pitkääään aikaan)!!!

Hyvää yötä!

/tasoittunut Catry =P

Vierailija
30/31 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken kirjoiittelin jo piiiitkän stoorin mutta tietenkin piti tapahtua jotain ja kaikki hävis. Nooh nyt uus yritys.

Kiitos kaikille kannustajille ja tsemppaajille, ootte kultasia ko jaksatte ajatella niin kauniisti ja tsempata kun sitä kovasti kaipaa!! Edelleenkän ei ole menkoista kuulunut mtn.

Lotalle pahoittelut epätärpistä ja plussatuulia toivottelen sinulle, ja tiete nkin kaikille muillekin!!

Myrskyruusulle kysymys: Millä viikoilla ja millä testeillä (apteekin, labran veri/pissakoe) on sun raskaudet selvinneet?Mitä oireita sulla on ollut ennen sitä. Täälä taitaa olla kohtalontoveri, itselläni esikoisen raksaus selvisi5+3 ja toisen kp43/30..mitkähän viikot nuo nyt lieneekään, mutta anyway melko myöhään on selvinneet. Sitten onkin näkynyt jo melko vahvasti että odottaa. Esikoiselta tein apteekin oman raskaustestin ja toiselta vein labraan pissan josta tekivät aivan normaalin testin, ei mtn hcg arvojen mittausta, vaaan ihan perustesti...liekkö liuskaa käyttäneet!!??

Mutta jään odottelemaan jospa sitä kuulis huomenna uusia plussa uutisia, ja mahd täti uutisia(joita toivottavasti ei tule kellekkään meille pitkäääään pitkääään aikaan)!!!

Hyvää yötä!

/tasoittunut Catry =P

Vierailija
31/31 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipas monesti nuo, kun luulin ettei eka viestiä tullut kirjoitin uuden ja laitoinkin sen useammin! Nooh, saattepa lukea nyt monta kertaa että varmasti ymmärrätte mun sepostuksia! =)=)=)