Ero 4D ultraan Femeda / Felicitas ? ajallisesti 30min?
Onko tosiaan noiden kahden ero niin että Femedassa 4D ultra kestää noin 15min kun taas Felicitaksessa 45min ??
Kertokaa ihmeessä käviät kuinka kaun olitte kummassakin paikassa suunnilleen... Ehdin vielä vaihtaa Femedan aikani Felicitakseen ;)
tuusis rv20+0
Kommentit (11)
Käytiin viime marraskuussa Brunolla ja oltiin todella tyytyväisiä ultraukseen. Kesto oli n. 20-25 min. Itselle hlökohtaisesti ja samoin miehen mielestä tuo oli ihan riittävä aika. Kaikki mitat ottiin eikä poikkeavaa löytynyt. Saatiin muistoksi kiva DVD ja kuvat, joissa on pari tosi kivaa kasvokuvaa. Niitä on ollut ilo näyttää mm. tuleville isovanhemmille :) Eikä tuntunut yhtään että olisi ollut kiire tms.
Felicitaksesta toisaaalta ei ole kokemuksia, mutta hyvää olen tutuilta kuullut siitäkin.
Leenis 37+4
aikaa varataan se 45 min, mutta ultraa tuosta ajasta on n.20min. Voin vain suositella, oli todella positiivinen ja mielenrauhaa antava kokemus! :) Ja maksettavaksi jäi 160,95e hintaan sisältyy DVD (pari viikkoa sitten)
Kellään ei näy olevan kokemuksia lääkärikeskus Mehiläisestä. Me oltiin siellä joulukuussa 4D-ultrassa. Aikaa oli varattu kokonainen tunti ja itse asiassa oltiin siellä hieman yli tunti, itse ultraus kesti lähes tunnin. Siellä lääkärinä Sirkka Liukkonen, jolla käsittääkseni kaikista korkein pätevyys noihin juttuihin, on tehnyt niitä 30 vuotta ja sen alan erikoistumiset. Oli TODELLA PÄTEVÄ lääkäri. Ultrasi niin monipuolisesti kaikki mahdolliset jutut esim. monenlaiset paineet ym. että en ollut unissanikaan voinut kuvitella miten monipuolinen tuo ultraus voi olla. Sieltä saatiin myös CD mukaan. Hintaa jäi Kela-korvauksen jälkeen 153 euroa suunnilleen.
Eli kannattaa ehdottomasti kokeilla, ainakin, jos haluaa hyvin tarkan ultrauksen eikä ainoastaan " elämysmatkaa" . Lisäksi rahoille saa todella vastinetta!
LiinaMeri
Eli minun käynti kesti n. 30 min siellä Cacciatoren ultrassa. Kaikki tuli dvd:lle, mukaan nippu kuvia ja A4-kokoinen selostus löydöksistä/virtauksista jne.
Ihan oli riittävä aika ja ei kiireen tuntua, maksoi n. 150,-.
Kävimme joulukuussa rv 24+. Aikaa oli ilmeisesti varattu se 45 min, mutta ultraa tuosta ajasta oli n.20min. Suosittelen lämpimästi, oli todella positiivinen kokemus! :) Tapio Kurki oli oikein mukava ja rauhallinen lääkäri. Maksettavaksi jäi n. 150e (hintaan sisältyi DVD).
Mammis + Tiitiäinen 38+2
Felicitaksesta en osaa sanoa mitään mutta Femedassa se tosiaan kesti vain n. 15 min. Tosin siinä ajassa ehti nähdä vauvan hyvin mutta oishan sitä voinu katella pitempäänkin ja käydä vauvaa tarkemmin läpi. Luulen, että johtuu ihan siitä, että Bruno on todella suosittu ja työllistetty. Meillä oli aika 19.20, aikataulusta oltiin myöhässä ja meidän jälkeen tuli vielä joku...
Voithan soittaa muihin paikkoihin ja kysyä kuinka kauan se kestää!
Juu, Felicitaksessa varataan aikaa 45 minsaa / sikiö. Meillä ainakaan ei ollut ketään huoneessa ennen meitä eikä kukaan jonottanut perään, eli aikaa oli reilusti.
Ja Tapio Kurki on rento ja todella tarkka lääkäri, Suosittelen lämpimästi!
Yhdyn Pahvin kommenttiin - Tapiota täälläkin suositellaan!
-mooli
Laitoinkin jo viestiä siihen toiseen 4d-keskusteluun. Mutaa siis.. meillä esikoisen odotus aikana Femedassa ultrailu kesti n.20min ja oli jotenkin tosi kiireisen oloinen toimitus. Kuvia tietty saimme, dvd:n ja sukupuolikin meni nappiin. :)
Nyt olemme tiistaina menossa Felicitakseen Tapiolle (lukenut olen pelkkää hyvää hänestä! ) ja tosiaankin aikaa varatessani sanottiin, että 45min on ultrailuun varattu aikaa. Mielenkiinnolla odotan! <3
t:tiitiäinen, poika 2v1kk ja Oiva rv 23+4
Paljonko tuolla Felicitaksessa maksaa 4d? Me ollaan varattu aika Brunolle, mutta ehkä voisi vaihtaa paikkaa....
tulin nostamaan tähän ja kirjottamaan että olin Felicitaksessa Tapio Kurjella ja joka sentin arvoinen ja hyvä rauhallinen käynti oli !