Keskustelunavaus FB-datingissa, miten vastaan?
Akateemisesti koulutettu mies, 47 vuotta: "pakko myöntää, että oot kyllä semmonen goddess, etten malttanut olla vähän puuhastelematta tuhmia sun kuvista inspiroituneena"
Waaat?? Mitä mä just luin?
Kommentit (13)
Heivaa tuo naistennaurattaja tai tulee itkut vielä moneen kertaan
Vedätä sitä ja sovi treffit kaupunkiin, mikä on 500 km päässä. Näin mä tekisin.
Ilmiannoin jo ja estin. Löysin henkilötiedotkin netistä. Ihan todellinen henkilö kyseessä. Otin tietty myös kuvakaappauksen. T.Ap
Mä sanoisin että olen imarreltu ja pyytäisin kuvailemaan tarkemmin niitä puuhasteluja
En vastaisi mitään ja kävisin läpi ne kuvani. Vaihtaisin mahdolliset ylilyönnit.
Kaikki täysin asiallisia kuvia. Vartalokuvana mekkokuva rannalla. Kyllä vika on nyt katsojassa ja jään odottelemaan, että Fb ilmoittelee hänen profiilinsa poistamisesta. Varmaan ukko on saanut fudut jo muista palveluista. T. Ap
Kertoo rehellisenä mitä ajattelee ja samalla mitä kaipaa seksielämälleen. Kerro että et itse pidä tuollaisesta lähestymistavasta tai sitten pyydä kertomaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo rehellisenä mitä ajattelee ja samalla mitä kaipaa seksielämälleen. Kerro että et itse pidä tuollaisesta lähestymistavasta tai sitten pyydä kertomaan lisää.
Hyvä pointti. Olen kuvitellut, että naiset pitäisivät rehellisestä miehestä. Mutta väärin taisi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannoin jo ja estin. Löysin henkilötiedotkin netistä. Ihan todellinen henkilö kyseessä. Otin tietty myös kuvakaappauksen. T.Ap
Joku on voinut kaapata tilin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti. Olen kuvitellut, että naiset pitäisivät rehellisestä miehestä. Mutta väärin taisi mennä.
Rehellisyys ei tarkoita sitä että möläyttelee mitä tahansa missä sattuu.
Jotain ehdotuksia nyt kehiin..