Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tästä tulee piiiiitkä viikonloppu!!

02.02.2007 |

Viime viikonloppuna alkanut runsas vuoto ei sitten ollutkaan keskenmeno vaikka niin oletinkin...kun kipujakin oli runsaasti...

tiistaina kun kävin Kättärillä,ei kohdussa näkynyt mitään raskauteen viittaavaa ja epäilivät kohdunulkoista...mutta sielläkin oletettiin raskauden menneen kesken....

hcg-seurannassa selvisi,että hormoni lisääntyy kovaa vauhtia ja erikoislääkäri sai sitten ultralla ihan kuvaakin vasemmassa munasarjassa kasvavasta sikiöstä...ja kohdallani tämä on siis jo toinen kohdunulkoinen(molemmat samassa munatorvessa)...

Antoivat maanantaihin sikiölle aikaa " abortoitua" itsekseen,mutta jos ei näin tapahdu,on ilmeisesti edessä leikkaus...

suruttaa,pelottaa ja turhauttaa....

tästä tosiaan tulee piiiitkä viikonloppu,kun jokaista vatsan vihlaisua pitää harkita siltä kannalta,että joko se tuuba on halkeamassa,vai oliko harmitonta kipua....

Joo,tiedän..tää mun teksti on ihan sekavaa,mut niin on mielikin...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani kokemastasi, itelläni oli marraskuussa sama tilanne. Kyllä sanoisin että takasin sairaalaan ja painosta ne toimenpiteeseen, mulla oli repeeminen tosi lähellä.

Voimia tulevaan koitokseen ja olkoon onni myötä;)

Vierailija
2/7 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menihän se viikonloppu siinä...

ei mitään keskenmenoon viittaavaa,ei vuotoja,ei kipuja...oletan siis että sikiö kasvaa siellä ja kehittyy...

Nyt tuntuu olevan vaan vielä NIIN pitkä aika huomiselle jolloin lääkärin olis tarkoitus soittaa ja kertoa kuinka edetään tästä...aamulla kävin hcg_mittauksessa omassa terkkarissa,mut eivät suostuneet kertomaan mitä kokeet näytti...

Aika rankaa kun raskausoireet jatkuvat ihan entisellään..ja kuitenkaan mitään " palkintoa" ei ole luvassa...

onneks on nuo kaksi lasta ennestään,jotka tuovat sisältöä elämään,muuten kyllä pää hajois tässä odotellessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vain kommentoida tuohon

aamulla kävin hcg_mittauksessa omassa terkkarissa,mut eivät suostuneet kertomaan mitä kokeet näytti...

Terveydenhoitohenkilökunta ei lain mukaan saa pimittää sulta sua koskevia tietoja, joten soitto sinne uudestaan, niiden on kyllä pakko kertoa sulle, missä mennään.

Vierailija
4/7 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juh,kyllähän mä soitinkin sitten uudestaan sinne terkkariin...mutta omalääkäri sanoi,että kannattaa odottaa huomiseen,kun siellä lukee kuulemma papereissa ,että erikoislääkäri haluaa konsultoida ennen kuin potilaalle kerrotaan jatkotoimenpiteistä...

Omalääkäri siis suositteli,että odottaisin huomiselle tuloksia,ja korosti,että maallikko ei noista hcg:n muutoksista näissä kohdunulkoisissa ymmärrä mitään,olisi varmaan kutienkin kertonut jos olisin vaatinut!?Tähän omalääkäriin mä kyllä luotoan niin paljon,että jos hän kehottaa rauhallisin mielin odottamaan,niin sen teen....

Kun vaan nyt ratkeis johonkin suuntaan tää tilanne,niin mieli rauhottuis ja sais taas nukuttua yönsäkin kunnolla....

Ja kieltämättä mielessä kävi myös,että sitä pikaisempaan vois aloittaa uudesta raskaudesta haaveilun,kun sais tän " epäonnistuneen" hoidettua loppuun...

Kiitokset teille kommenteista ja valoisaa alkavaa kevättä!!

Vierailija
5/7 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin " pienen" asiavirheen tuossa mun ap.kirjoituksessa...sis eihän siellä MUNASARJASSA mitään raskautta ole,vaan ihan " taviksesti" munatorvessa...huomaa ettei ole ihan ajatuksen järjestyksessä kun tulee kirjoiteltua ihan holtittomia...

-Tyllis

Vierailija
6/7 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tänne tulin kurkkimaan :(

Rilla kp 1

Vierailija
7/7 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että sä saat pysytellä odotuspuolella!!

Mä peukutan sulle ihan täysillä,meidän porukassa on ollut ihan tarpeeksi keskenmenoja viimeaikoina,sun täytyy pitää tilastot kauniimpina!!!

EI heitetä vielä kirvestä kaivoon!!!!

lämmin hali,toivottele TYllis