Muita kellä jäätävä pissahätä nyt?
Heräsin juuri ihan järkyttävään hätään kun en nukkumaan mennessä käynyt vessassa mutta ei vielä viitsis nousta sängystä siispä pidätettävä jos jotenkin pystyy...on nimittäin kamala hätä.onko muilla sama tilanne
Kommentit (59)
On hätä mutta pidättelen vielä ei oo ihan pakko mennä...
Kun on kusipäässä niin kyselee tyhmiä.
On ihan järkyttävä hätä oon aamulls käynyt viimeks herätessä... Saa nähä miten käy
Just heräsin ja pissattaa tosi paljon mut en haluais nousta lämpimästä peiton alta
Kieltämättä on iha järkyttävä hätä mutta ei haluais nousta lämpöisestä sängystä ylös millään ja selailla vaan palstoja... Kohta on varmaan pakko tai pissaan alleni
On kiitos eilisen baarikierroksen... Heräsin juuri kun tuntuu että rakko halkeaa ihan hirveä pissahätä
Ei kannata pidätellä, rakko ei tykkää siitä.
Mene nyt suhistelemaan sitä pimppiä, otat sen nauhalle ja laitat tänne sen, niin mietitään porukalla kuinka kova se hätä sitten lopulta oli.
Joka aamu pissattaa herätessä ja pissaan ja pissaan todella pitkään tuntuu niin hyvälle ku viimein rakko tyhjä...
Just kotimatkalla töistä ja viimeks aamulla hallille pissannut herätessä... Rakko meinaa räjähtää mutta kotia kestettävä sit pissalle
Kyllä on järkky hätä mutta olen kovassa kuumeessa eikä millään jaksais nousta pissalle.
Tääl istun auton kyydissä ja pissahätä on ihan hirveä kun viimeks aamulla herätessä pissannut... Meinattiin pysähtyä seuraavalle huoltoasemalle koska en mieluusti mene kyykkimään levikkeelle joten eikai auta kun puristaa reisiä tiukasti ja pinnata kunnes pääsee vessaan...
On pissahätä ollut jo pari tuntia ja yltyy kovaa vauhtia mutta shoppailukierros tehtävä lippuun ja yritettävä kestää.. Sitten kotiin kiireesti päästämään pitkä pissa
Pissapervo taas kyselee. Ja välillä vastaa itselleen ja runk runk.
Just tulin pihasaunasta, istuin grillillä ja join kaljan. Aattelin kerätä pyykit sisälle mennessä ja ai ettäs tuli pissalle kiire. Ehin :)
On!! Olen parhaillaan bussissa ja yritän selata puhelinta että ajatukset pysyis pois pissahädästä mutta on ihan kammottava hätä