Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hyviä sarjoja Disney+?

Vierailija
13.07.2024 |

Täydelliset naiset nähty.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh no minkätyylisestä tykkäät? En osaa Täydellisiä naisia vastaavia kyllä ehdottaa, mutta anna nyt vähän vinkkiä edes siihen, mistä genreistä haet katsottavaa.

Vierailija
2/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin vastoin palstalaisten yleistä mielipidettä nähdä sen Pienimerenneito elokuvan minkä päätähti on musta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin itse tänään Disney+-tilauksen muutaman kuukauden tauon jälkeen ja en meinaa löytää mitään katsottavaa. Onhan siellä vanhoja sarjoja, mutta ei mitään uutta kiinnostavaa. Yritin aloittaa Tracker-sarjaa mutta se on tosi kliseinen ja ennalta-arvattava. Yksi sarja mitä olisin voinut katsoa uudestaan onkin nykyään vain Viaplayssa, tosi turhauttavaa nämä miljoonat eri suoratoistopalvelut, kun pitää perustaa sata tiliä ja aina muistaa peruuttaa tilaukset kun sarja on katsottu.

Vierailija
4/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaa tosta.

Vierailija
5/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kertonut minkä tyylisestä pidät. 'Only Murders in the Building' on muistaakseni Disney+:lla. Yhdistää komediaa ja dekkaria. Moni on siitä pitänyt mutta epäilemättä kaikki eivät.

Vierailija
7/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin vastoin palstalaisten yleistä mielipidettä nähdä sen Pienimerenneito elokuvan minkä päätähti on musta.

No senkun katsot, siellähän se on Disneyplussassa katsottavissa. Itse olen kyllästynyt siihen että joka toisen uuden leffan tai sarjan naispääosa on nykyään vaaleanruskea afrikkalaistaustainen, ei vahingossakaan todella tummapintainen eikä taas myöskään blondi.

Vierailija
8/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shogun, Under the Bridge 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme